رئیس شبکه دامپزشکی سرپل‌ذهاب:

47 واحد عرضه مرغ زنده غیرمجاز در سرپل‌ذهاب پلمب شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: 47 واحد عرضه غیرمجاز مرغ زنده در شهرستان سرپل‌ذهاب با اخذ دستور قضایی پلمب شد.
کد خبر: ۳۵۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 28 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس،  عبدالله مرادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از پلمب 47 مرکز غیرمجاز عرضه مرغ زنده در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای مبارزه با عرضه و کشتار غیرمجاز مرغ زنده و همچنین اجرای مصوبات کارگروه بهداشت این واحدها پلمب شد.

مرادی با اشاره به شیوع بیماری‌های طیور در فصل سرما و تاکید بر پیشگیری از بروز بیماری‌ها به ‌ویژه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، افزود: عرضه غیرمجاز مرغ زنده تهدیدی علیه سلامت جامعه محسوب می‌شود و باید با آن برخورد قانونی صورت گیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل‌ذهاب با بیان اینکه پلمب واحدهای فوق با همکاری ارگان‌های ذی‌ربط از جمله مرکز بهداشت شهرستان، اصناف، اماکن، شهرداری و نیروی انتظامی صورت گرفته است، تصریح کرد: شبکه دامپزشکی نظارت‌های مستمری بر عرضه فرآورده‌های خام دامی دارد.

این مسؤول همچنین به شهروندان توصیه کرد که گوشت و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز زیر نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید کشتارهای غیرمجاز خودداری کنند.

مرادی از مردم خواست که هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق سامانه تلفنی 1512 و همچنین سامانه پیامکی 100010001512 اداره‌کل دامپزشکی استان گزارش دهند تا در اسرع وقت با حضور کارشناسان این اداره‌کل موضوع پیگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار