نماینده ولی‌ فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اصفهان:

دولت بدون پشتوانه ملت جایگاهی ندارد

تابناک: نماینده ولی فقیه جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: دولت بدون پشتوانه ملت جایگاهی ندارد و از این رو ملت باید دولت را پشتیبانی کند و هرو گروه حقوق متقابل را رعایت کنند.
کد خبر: ۳۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 13 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مجتبی کوچک‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان با اشاره به شعار سال جدید اظهار کرد: با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی موجود در کشور لازم است همدلی و همزبانی را از یاد نبریم تا بتوانیم با سربلند از میدان مینی که دشمنان برای کشور درست کرده‌اند با عبور کنیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی نمی‌تواند پیشرفت و خوشحالی کشور ما را تحمل کند، افزود: باید با همدلی و همزبانی و همکاری دولت و ملت روز به روز موفقیت‌های خود را افزایش دهیم.

نماینده ولی‌ فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: لازم است به یاد داشته باشیم که جمهوری اسلامی به رشد و بالندگی بالایی رسیده تا جایی که 6 کشور قدرتمند دنیا به مذاکره با ایران پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: برای موفقیت روزافزون لازم است همه در محور ولایت فقیه حرکت کنیم و همه مسائل را به صورت گروهی حل کنیم و از مسائل شخصی بپرهیزیم.

کوچک‌زاده تاکید کرد: دولت بدون پشتوانه ملت جایگاهی ندارد و از این رو ملت باید دولت را پشتیبانی کند و هر دو گروه حقوق متقابل را رعایت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار