امام جمعه گیلانغرب: حفظ اتحاد و همبستگی امت اسلامی تنها راه غلبه بر دشمنان دین خداست

امام جمعه گیلانغرب، حفظ اتحاد و همبستگی امت اسلامی را تنها راه غلبه بر دشمنان دین خدا توصیف کرد و گفت: در سایه مقاومت و ایستادگی امت اسلامی، به زودی شاهد نابودی گروه های تروریستی و حامیان آنها در منطقه خواهیم بود.
کد خبر: ۳۴۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 16 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدطاها مهری در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب، با تبریک سالروز میلاد خجسته پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و ولادت باسعادت امام جعفر صادق (ع ) و فرارسیدن هفته وحدت گفت: برافروختگان فتنه داعش و تکفیر و سردمداران و حامیان تروریست در منطقه و جهان اسلام، به فضل الهی در برابر مجاهدت ها و مقاومت های ملت‌های مسلمان و مظلوم به‌ ویژه در عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و حتی بحرین و یمن با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شده اند.
وی بیان کرد: با آزادی حلب در سوریه از چنگال متجاوزان و گروه های تروریستی، به فضل الهی در آینده نزدیک شهر موصل در عراق نیز از گروه های تروریستی پاکسازی خواهد شد و این امر باعث می شود سران استکبار و حامیان تروریست ها در منطقه به اهداف شوم و پلید دست نیابند.
وی با تبریک آزادسازی حلب، گفت: این پیروزی اکنون بهترین گواه بر کاربرد مجاهدت، مقاومت و ایستادگی امت اسلام با پشتوانه وحدت و انسجام است.
وی ادامه داد: در طول تاریخ، امت اسلامی از ناحیه اشخاص و گروه‌های سطحی ‌نگر، کم‌اندیش و دنیاطلب، بیشترین آسیب را دیده است و در شرایط فعلی نیز تنها راهکار غلبه بر دشمنان دین خدا، حفظ وحدت و انسجام مسلمانان است.
امام جمعه گیلانغرب در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اظهارات مداخله‌ جویانه نخست‌ وزیر انگلیس در نشست سران شوراب همکاری خلیج فارس، افزود: این اظهارات نه فقط اهانت به ملت شریف ایران است، بلکه بوی حیله و فتنه‌ای دیگر می ‌دهد. 
حجت الاسلا مهری، اظهار داشت: سابقه انگلیس، این روباه پیر نشان می‌دهد که چرخ حیات و قدرت این کشور تنها با دامن زدن به اختلاف و تشدید تنش های منطقه‌ای فی‌مابین ملت ها و دولت ها و در نهایت درگیر کردن کشورهای مختلف به منازعات قومی و مذهبی است.
وی خاطرنشان کرد: سخنان تراز می نخست وزیر انگلیس، قابل تامل و دارای پیام های فتنه‌انگیزی است که نباید از کنار آن به‌ راحتی عبور کرد.
وی با گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه و روز جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری، اضافه کرد که نامگذاری روز وحدت حوزه و دانشگاه در حقیقت نمادی برای حرکت فرهنگی است. 
خطیب جمعه گیلانغرب یکی از نتایج وحدت حوزه و دانشگاه را تلاش و همدلی آن‌ها در راه مبارزه با تهاجم فرهنگی دانست است.
حجت الاسلام مهری گفت: وحدت حوزه و دانشگاه، راهبرد بنیادی امام خمینی (ره) برای تحقق اسلام ناب محمدی است و بدون این وحدت، انقلاب اسلامی کم ‌فروغ است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار