ويزا و رواديد نيازمند بازنگری

جانشين فرمانده نيروی انتظامي کشور با اشاره به تحليل آسيب شناسی هاي اربعين گفت: مهمترين آسيب، موضوع اخذ ويزا و رواديد است که نيازمند بازنگری جدی است.
کد خبر: ۳۳۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 24 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛"اسکندر مؤمنی" گفت : کمبود گذرگاه های مرزی برای سفر به کشور عراق که با توجه به استقبال زياد هموطنان برای شرکت در مراسم اربعين، سه مرز "مهران"، "چزابه" و "شلمچه" همرا بوده سال آينده پاسخگوی حضور ميليونی مردم نخواهد بود و حداقل دو گذرگاه ديگر بايد ايجاد شود.

مؤمنی عنوان کرد: عبور دو ميليون زائر از سه گذرگاه کار دشواري بود و ضرورت بازگشايی دو مرز "سومار" و "خسروي" براي سال آينده بيشتر احساس مي شود و در صورت عدم بازگشايی با مشکل جدی روبه رو خواهيم شد.

وي با بيان اينکه زيرساخت هاي شهرستان "قصرشيرين" فراهم است، گفت: شهرهاي مرزي "چيلات"، "چنگوله" و "سومار" در حال حاضر از لحاظ زيرساخت ها مناسب نيستند، اما در صورت تصميم گيري، باید براي ايجاد شرايط مطلوب همت و تلاش شود و فرصت زماني يک سال مي تواند نواقص را برطرف کند.

وي به عملکرد نيروي انتظامي در انجام مأموريت ها و نيز وظايف تعيين شده در اربعين امسال هم اشاره کرد و گفت: ناجا با همه توان به ميدان آمد و پليس مرزباني، پليس پيشگيري، يگان ويژه، پليس راه، پليس راهور، يگان امداد، پليس امنيت، پليس گذرنامه و فرماندهي هاي انتظامي استان ها به ويژه استان هاي ايلام، خوزستان و همچنين استان هاي همجوار کرمانشاه، لرستان و همدان انجام خدمت کردند و هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند که بدون حادثه ضد امنيتي اين حماسه بزرگ شکل گيرد و به فرجام خود نزديک شود.

جانشين فرمانده ناجا يکي از دلايل حضور در استان کرمانشاه را تشکر از زحمات فرمانده انتظامي استان و همکاران وي عنوان کرد و افزود: مديريت و کنترل ترافيک در اين استان، ايجاد محدوديت هاي ترافيکي و حتي بستن جاده ها کار بسيار بزرگ و مهمي بود و اقدامات اين فرماندهي در حضور زوار اربعين در مرز مهران تأثيرگذار واقع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار