سردار نقدی در جمع خبرنگاران بیان کرد

اعلام آمادگی دانش‌آموزان برای دفاع از حریم اهل بیت(ع)

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در حالی که امروز دانش‌آموزان برای دفاع از حریم اهل بیت از شرایط کاملی برخوردار نیستند اما اعلام آمادگی کرده‌ و بر روی آن پافشاری می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 29 October 2016
سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در حاشیه یادواره 36 هزار شهید دانش‌آموز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا را داریم و می‌توانیم با الگوگیری از آنان مسیر زندگی خود را درستی تعیین کنیم.
وی ادامه داد: شجاعت و دلاورمردی مهمترین خصیصه شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس بود و امروز باید این خصوصیات اخلاقی نیز به درستی در بین نسل امروز ترویج و نهادینه شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز نیز دانش‌آموزان مانند دوران دفاع مقدس آماده دفاع از حریم اهل بین (ع) هستند افزود: این نشانه روحیه ایثار، شهادت طلبی و شجاعت در بین نسل امروز است.
سردار نقدی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان نیز امروز منتظر فرمان هستند تا برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع) وارد میدان مبارزه شوند و این روحیه، میراث ماندگاری از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
وی با اشاره به اینکه در حالی که امروز دانش‌آموزان برای دفاع از حریم اهل بیت از شرایط کاملی برخوردار نیستند، ‌گفت: اما دانش‌آموزان برای رفتن پافشاری می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تقویت روحیه بسیجی در بین دانش‌آموزان و نسل امروز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به درستی انجام شود.
سردار نقدی گفت: البته دانش‌آموزان باید از دیگر خصایص اخلاقی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس درس بگیرند و آن هم ادامه تحصیل در زندگی است.
وی ادامه دادن راه شهدا را مهمترین وظیفه نسل امروز دانست و افزود: جامعه امروز برای رسیدن به قله‌های پیشرفت که رهبر معظم انقلاب آن را ترسیم کرده است باید تلاش و کوشش بیشتری داشته باشد تا بتواند به اهداف و برنامه‌های مورد نظر دست پیدا کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سربندهای دانش‌آموزان در این یادواره تأکید کرد: دانش‌آموزان با بستن سربندهای یا حسین(ع) و لبیک یا حسین(ع) و یا زینب(س) و با سر دادن لبیک یا خامنه‌ای بار دیگر با امام شهدا و خانواده شهدا پیمان بستند که تا آخر ادامه دهنده راه آنان بوده و یاد و خاطره آنان را زنده نگه خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار