۳۴۰۰ پایگاه خدمات اجتماعی در استان البرز شناسایی شد

کد خبر: ۳۰۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 28 September 2016


مدیرکل بهزیستی استان البرز از شناسایی ۳ هزار و ۴۰۰ پایگاه خدمات اجتماعی در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ، داریوش بیات‌نژاد در مراسم جشنواره بزرگ خانواده و کودک (تجلیل از زنان و کودکان موفق و زوجین جوان زیرپوشش بهزیستی) که ظهر امروز به مناسبت روز خانواده در سالن جلسات موسسه تحقیقات و علوم دامی کشور در کرج برگزار شد، اظهار داشت: یک هزار و 885 نفر زن سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی استان البرز قرار دارند و 10 کلینیک مددکاری نیز در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 400 پایگاه خدمات اجتماعی در استان شناسایی شده است، افزود: از ابتدای سال تاکنون هزار و 500 نفر از خط 123 و 380 نفر از خط سیار استفاده کرده‌اند.

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: نقش بانوان در جبهه‌های جنگ بسیار موثر و چشمگیر بوده و اثرات مثبتی را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ در جامعه کنونی اهمیت بالایی دارد و رکن اساسی خانواده زنان هستند، گفت: باید آسیب‌های اجتماعی ریشه‌ای از بین برود.

وی درباره پدیده طلاق در جوامع امروز گفت: باید به جای چرایی این معضل به دنبال علت بود و آن را از بین برد.

بیات‌نژاد با اشاره به اینکه استان البرز یک استان مهاجرپذیر است و دارای زندان‌های متعددی است، گفت: این استان نسبت به استان‌های دیگر کشور آسیب‌پذیری‌های متفاوت و بیشتری دارد و امکاناتی که در اختیار ما وجود دارد پاسخگوی این استان نیست.

مدیرکل بهزیستی استان البرز عنوان کرد: بخش بسیار زیادی از کارمندان سازمان بهزیستی استان البرز را زنان تشکیل می‌دهند که با مزایا و حقوق بسیار کمی نسبت به تمام ارگان‌های دولتی دیگر در راستای کمک به جامعه قدم بر می‌دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار