توصیه‌های‌استاندارکردستان‌در‌آغاز‌سال‌تحصیلی

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه تمامی نهادها و دستگاه‌های مرتبط نهایت همکاری را در بازگشایی مدارس داشته باشند گفت: ساماندهی نیروی انسانی و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی کاری دشوار است و می‌طلبد همه نهادها در این ارتباط همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۲۹۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 19 September 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی نهضت سواد آموزی اظهار کرد: با توجه به اینکه تحصیلات دوران دبیرستان به نوعی به رشته دانشگاهی و شغل آینده منتهی می‌شود وجود مشاوره تحصیلی و هدایت تحصیلی دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: هدایت تحصیلی دانش آموزان عاملی برای ساماندهی و انتخاب رشته بر اساس استعداد و توانایی دانش آموزان در رشته تحصیلی است.

استاندار کردستان با بیان اینکه جاذبه رشته تجربی بسیاری از استعدادها را از بین می‌برد خاطر نشان کرد: برای ایجاد تعادل در رشته‌های مورد نیاز هدایت تحصیلی و مشاوره دقیق تحصیلی حائز اهمیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز بازگشایی مدارس در سوم مهرماه اشاره کرد و گفت: شروع خوب و با برنامه سال تحصیلی جدید تاثیر زیادی بر روحیه دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش تا پایان سال دارد.

زاهدی با تاکید بر اینکه تمامی نهادها و دستگاه‌های مرتبط نهایت همکاری را در بازگشایی مدارس داشته باشند افزود: ساماندهی نیروی انسانی و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی کاری دشوار است و می‌طلبد همه نهادها در این ارتباط همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین به برگزاری موفق مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان کشور در سنندج نیز اشاره کرد و گفت: در این مسابقات کردستان علاوه بر کسب رتبه برتر میزبانی مقام سوم مسابقات را کسب کرد که نتیجه بسیار مطلوبی به شمار می‌رود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار