اخبار نیروی انتظامی لرستان ؛

توقیف گوشي هاي موبايل قاچاق درپلدختر/دستگيري سارق ميلياردي در خرم آباد /کشف 104 کيلوگرم مواد مخدر از 3 سوداگر مرگ

جانشين انتظامي استان لرستان ، از توقيف يك دستگاه كاميون و كشف محموله موبايل قاچاق و لوازم جانبي به ارزش دو ميليارد و 600 ميليون ريال در پلدختر واز دستگيري سارق ميلياردي در خرم آباد ورئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان ، از کشف 104 کيلوگرم ترياک و هروئين از سه قاچاقچي موادمخدر طي يك عمليات مشترك با ماموران مبارزه با مواد مخدر خوزستان ، خبر دادند.
کد خبر: ۲۹۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 12 September 2016
*گوشي هاي موبايل قاچاق به مقصد نرسيد
 
 به گزارش تابناک لرستان ؛جانشين انتظامي استان ، از توقيف يك دستگاه كاميون و كشف محموله موبايل قاچاق و لوازم جانبي به ارزش دو ميليارد و 600 ميليون ريال در پلدختر خبر داد .
 

 "سرهنگ علي احمدي تبار " گفت: ماموران انتظامي پلدختر با كنترل محور مواصلاتي جنوبي به اين شهرستان ، به يك دستگاه كاميون ايسوز مظنون و آن را توقيف كردند .

وي در ادامه افزود: در بازرسي از خودرو توقيف شده ، يك هزار و 895 دستگاه گوشي موبايل و يك هزار و 748 عدد لوازم جانبي تلفن همراه بارگيري شده از استان هاي جنوبي به مقصد پايتخت كشف كردند .

جانشين انتظامي لرستان با اشاره به دستگيري راننده متخلف ، گفت : بنا بر اعلام نظر كارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق كشف شده دو ميليارد و 600 ميليون ريال برآورد شده است.

احمدي تبار تصريح كرد: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح معرفي شد.
*  سارق ميلياردي در خرم آباددستگیر شد
 
 
 سرهنگ " علي احمدي تبار " ،گفت : در پي دريافت يك فقره پرونده مبني بر شكايت فردي با اين موضوع كه مقداري از اموال منزلش مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است ،موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود : شاكي در بازجويي هاي انجام شده بيان داشت؛ مبلغ هفتصد ميليون ريال وجه نقد ، يكصد هزار دلار ، 700 يورو و دو گردنبند و انگشتر طلا را به سرقت برده است .

احمدي تبار با بيان اينکه با انجام كارهاي فني و اطلاعاتي ، محل اختفاي متهم توسط ماموران شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه وي را در خرم آباد دستگير کردند ، بيان داشت: با ارائه اسناد و مدارك لازم و انجام بارجويي هاي فني ، متهم به بزه انتسابي معترف شد.

جانشين فرمانده انتظامي لرستان تصريح كرد : سارق از متهمان سابقه دار بوده و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .
 
 *104 کيلوگرم مواد مخدر از 3 سوداگر مرگ كشف شد
 
 رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان ، از کشف 104 کيلوگرم ترياک و هروئين از سه قاچاقچي موادمخدر طي يك عمليات مشترك با ماموران مبارزه با مواد مخدر خوزستان ، خبر داد.

سرهنگ "هبت الله فرخي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران عمليات ويژه مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتي از فعاليت دو قاچاقچي موادمخدر مطلع شدند.

وي ادامه داد: با تحقيقات پليس مشخص شد ، قاچاقچيان مقاديري ترياک از استان هاي جنوبي کشور تهيه و با يك دستگاه كاميون بنز قصد انتقال آن را به استان هاي همجوار دارند.

سرهنگ فرخي افزود: پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان جهت دستگيري اعضاي اين باند با هماهنگي هاي لازم با پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان ، كاميون حامل موادمخدر رادر محور هاي مواصلاتي شناسايي و توقيف کردند.

وي بيان داشت: با دستگيري دو متهم ، در بازرسي از خودروي مذكور 94 کيلوگرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در تاج كاميون جاسازي شده بود کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر لرستان ، اظهار داشت : همچنين ماموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد با همكاري سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در عملياتي ديگر با توقيف يك دستگاه كاميونت 10 كيلو گرم هروئين كشف و يك سوداگر مرگ را دستگير كردند.

فرخي ضمن تشكر از همكاري ماموران مبارزه با مواد مخدر استان هاي همجوار با اين پليس در برخورد با قاچاقچيان ، گفت : سه متهم همراه 104 كيلو گرم مواد مخدر به دادسرا معرفي شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار