آغاز دوره های عملی آتش نشانی در اهواز

از تاریخ 6/6/95 دوره آموزشی تعداد 44 نفر از افرادی که برای تصدی شغل شریف و سخت آتش نشانی مراحل جذب و آزمون را پشت سر گذاشته بودند در مرکز آموزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز آغاز گردید.
کد خبر: ۲۸۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 28 August 2016
نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی در این رابطه گفت: پس از برگذاری دوره های تدریس تئوری ، اداره آموزش سازمان آتش نشانی اقدام به تدوین برنامه مدرن آموزشی عملی جهت آماده ساختن نیروهایی زبده و متبحر برای مقابله با انواع حوادث پرداخت.

اطفاء عملی حریق ورود به اماکن پر خطر ، اطاق دود ، حمل مصدوم در شرایط خاص و نا مساعد ، حمل و بکارگیری اصولی ابزار و تجهیزات در اجرای عملیاتها و ... از جمله آیتمهای عملی این دوره می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: در این دوره تعداد 44 نفر نیروی جدید الورود به مدت 45 روز آموزش های مقدماتی ، تکمیلی و حرفه ای را زیر نظر اساتید مجرب گذرانده و سپس آزمون های سخت تخصصی تئوری و عملی از ایشان به عمل می آید و پذیرفته شدگان جهت گذراندن دوره های کارآموزی به ایستگاه های مختلف معرفی و در آنجا مشغول به کارآموزی عملی و کسب تجربه می گردند.

نجفی گفت: شغل مقدس آتش نشانی حوزه عملکرد وسیعی را تحت پوشش خود قرار می دهد و با توجه تنوع حوادث و علل بروز آنها همواره می طلبد که آتش نشانان جهت مقابله و کنترل این حوادث با علل و شرایط ایجاد آنها آشنا و آمادگی خود را در بالاتربن حد حفظ نمائیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار