توجه ویژه دولت به پیشگیری ازآسیب های اجتماعی

مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام ازتوجه ویژه دولت نسبت به پیشگیری ازآسیب های اجتماعی خبرداد.
کد خبر: ۲۷۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ 15 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛کلثوم خلیلوند اظهار کرد: دستگاه های متولی فرهنگ باید نسبت به غنای برنامه های فرهنگی خود توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: وقتی ما برای هر چیزی که مروج فرهنگ در جامعه است برنامه نداشته باشیم، فرهنگ سایرین با توجه به گسترش فناوری ها و رسانه ها جایگزین فرهنگ خاص ما می شود.

وی اضافه کرد: دولت توجه ویژه ای به پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد و در این راستا برنامه های مدونی برای اعتیاد و حاشیه نشینی به عنوان دو معضل بزرگ اجتماعی در دست اجرا دارد.

وی معتقد است: آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، بدحجابی، اخلاقیات، عدم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در غالب برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی نسبت به ضرورت رعایت آنها قابل پیشگیری هستند.

وی تاکید کرد: دستگاه های متولی فرهنگ باید حضور چشمگیر و فعالی در راستای برنامه های متنوع که موجب شور و نشاط اجتماعی در جامعه شود، داشته باشند و با بکارگیری ابزارهای مختلف به ویژه ابزارهای هنری به تبلیغ فرهنگ غنی اسلامی خودمان بپردازند.

خلیلوند گفت: باید راهکارهای ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه بررسی و شناسایی شوند تا با اجرایی شدن آنها بتوان روحیه نشاط را در بین مردم زنده کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار