تضمین سلامت اجتماعی نیازمند توجه به آموزه های دینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: کاهش آسیب ها و تضمین سلامت اجتماعی نیازمند توجه به آموزه های دینی و تقویت باورهای اعتقادی است.
کد خبر: ۲۷۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 07 August 2016
به گزارش تاباک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی نعمت اللهی شنبه شب درسومین جلسه ستادصیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و رسالت دستگاههای اجرایی که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت:سلامت اجتماعی از موضوعات مهمی است که باید از سوی متولیان فرهنگی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: باید تلاش شود با تعامل و هماهنگی به سلامت اجتماعی کمک شود و همه در مسیر کاهش آسیب ها گام برداریم.

نعمت اللهی یادآورشد: در فضای مجازی چهار محور مدیریتی باید صورت گیرد که مدیریت ادراکات، تحریکات، احساسات و تصمیمات از آن جمله است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دشمنان در تهاجم فرهنگی دنبال تخریب باورهای دینی مردم و جوانان هستند و اگر بتوانند بر اعتقادات خدشه وارد کنند آسیب خواهیم دید لذا باید همه هوشیار باشیم و برای مقابله با این تهدید آماده باشیم.

وی اضافه کرد: پازل باورها در حال تغییر و حجاب و عفاف در حال کم رنگ شدن است و اگر راهکاری برای مقابله باآن نداشته باشیم با مشکلات جدی روبرو خواهیم شد.

۳۰ درصد زنان بدپوشش هستند

نعمت اللهی اضافه کرد: آمارها نشان می دهد حدود ۳۰ درصد زنها بدحجاب هستند و ۵ درصد وضعیت پوشش نامناسبی دارند که این افراد گاهی از جای دیگر حمایت مالی می شوند تا در معابر عمومی ترویج بدحجابی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار