وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح چهارخطه محور خرم‎آباد به نورآباد :

تمام ورودی‌های شهر خرم‌آباد وضعیت خوبی پیدا کرده‌اند/افتتاح 40 کیلومتر جاده روستایی

وزیر راه و شهرسازی گفت: تقریباً همه ورودی‌ها به مرکز لرستان وضعیت خوبی پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۲۷۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 04 August 2016
به گزارش تابناک لرستان، عباس آخوندی در مراسم افتتاح 14 کیلومتر از چهارخطه محور خرم‎آباد به نورآباد بیان کرد: امروز توجه خوبی به خطوط مواصلاتی جاده‌ای، ریلی و هوایی استان می‌شود.

وی اضافه کرد: در بدو ورود از پروژه توسعه باند فرودگاه خرم‌آباد دیدن کردیم که 400 متر به باند اضافه می‌شود و امکان فرود هواپیما با برد بلند فراهم خواهد شد.


آخوندی ادامه داد: در محورهای مختلفی بیش از 500 میلیارد تومان به طور مجموع در حوزه توسعه جاده‌ای هزینه کرده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بخش دیگری از این آیین به صورت همزمان در کوهدشت به طول 18 کیلومتر و نورآباد 14 کیلومتر است که افتتاح می‌شوند تقریباً تمام ورودی‌های شهر خرم‌آباد وضعیت خوبی پیدا کرده‌اند.

وی گفت: امروز جاده‌سازی نورآباد به کرمانشاه و تونل بروجرد به الشتر را نیز در دستورکار داریم که با شدت هر چه بیشتری در حال پیگیری هستند.

آخوندی بیان کرد: از سمت جنوب غرب استان نیز پروژه جاده‌سازی پلدختر به آبدانان در حال انجام است که تونلی برای آن در دست اجرا داریم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 40 کیلومتر جاده روستایی امروز افتتاح می‌شود، افزود: همچنین اجرایی شدن جاده‌های جدیدی را نیز آغاز کرده‌ایم.

وی گفت:  هماهنگی خوبی بین دولت و نمایندگان مجلس وجود دارد که امیدواریم در راستای توسعه هر چه بیشتر از این وحدت رویه استفاده کنیم و گامی در جهت این مهم برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار