رئیس اداره آموزش و پرورش ثلاث باباجانی:

ثلاث باباجانی رتبه اول نهضت سواد آموزی در استان کرمانشاه را کسب کرد

رئیس اداره آموزش و پرورش ثلاث باباجانی گفت: شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه در قسمت نهضت سواد آموزی دارای رتبه اول است.
کد خبر: ۲۷۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 04 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ایوب محمدی پوراظهار داشت: شهرستان ثلاث باباجانی در قسمت ها و آیتم های مختلف در حال پیشرفت و ترقی است. 
محمدی پور گفت: ثلاث باباجانی شهرستانی مرزی، جنگ زده با وسعت و پراکندگی بالایی است و این امر باعث محرومیت بیش از پیش این شهرستان شده است. 
رئیس اداره آموزش و پرورش ثلاث باباجانی در ادامه گفت: در قسمت ها و آیتم های مختلف شهرستان در حال پیشرفت و ترقی است و در حال حاضر نهضت سواد آموزی شهرستان بعد از وقفه یک ماه در رتبه اول قرار دارد. 
وی خاطر نشان کرد: نهضت سواد آموزی در دو سال گذشته نیز در رتبه های نخست استان بوده و این در سایه همدلی و تلاش مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی به دست آمده است.
 محمدی پور افزود: در بخش کمی و کیفی وضعیت تحصیلی دانش آموزان شهرستان نیز با کسب نمرات بهتر نسبت به سنوات گذشته در رتبه های بهتری قرار خواهد گرفت. 
این مقام مسئول همچنین بیان کرد: در سال جاری تحصیلی ما شاهد کسب رتبه های نخست توسط همکاران فرهنگی در بخش های مختلف فرهنگی، علمی و ... در سطح استان بودیم. 
رییس اداره آموزش و پرورش ثلاث باباجانی با اشاره به سازماندهی نیروهای آموزش و پرورش گفت: سازماندهی نیروهای آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی از هفته آینده شروع خواهد شد.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار