برگزاری طرح با قرآن در منزل در قزوین

مسؤول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: طرح با قرآن در منزل در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 30 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، جواد قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دوره‌های تخصصی ویژه استعدادهای قرآنی در قزوین برگزار می‌شود که این دوره‌ها باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های قرآنی دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین راه‌اندازی و حمایت از جلسات حفظ قرآن‌ کریم با عنوان در زلال اعتکاف است.

مسؤول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به وجود 2 هزار هیأت مذهبی در این استان افزود: شناسایی و تقویت هیأت‌های مذهبی در استان قزوین در دستور کار قرار دارد و همچنین راه‌اندازی جلسات آموزشی حلقه‌های تربیتی، حمایت از مؤسسات و خانه‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های دارالقرآن این اداره‌کل است.

قلی‌پور تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری اردوهای زیارتی، برگزاری جشنواره قرآنی، برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن‌ کریم، برگزاری مسابقات فجر و نورالهدی از برنامه‌هایی است که با هدف تقویت و ترویج تلاوت قرآن‌ کریم در استان قزوین انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی ارتقاء سطح علمی معلمان، مدیران و مؤسسات در زمینه قرآن‌ کریم نیز برگزار و همچنین مجمع اساتید نیز تحت عنوان ارتقاء سطح علمی تشکیل می‌شود.

مسؤول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اهمیت تلاوت مداوم و پیوسته قرآن‌ کریم یادآور شد: طرح با قرآن در منزل در این استان برگزار می‌شود.

قلی‌پور از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با کمیته‌ امداد، سپاه صاحب‌الامر(عج) و نیروی انتظامی استان قزوین در خصوص برنامه‌های آموزشی خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار