معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:

تذکر کتبی به ۱۲۰ موسسه درمانی در قم

در راستای نظارت و بازرسی از عملکرد واحدهای درمانی طی سه ماه سال جاری، ۴۰۰ مورد بازرسی انجام شد و ۱۲۰ موسسه درمانی تذکر کتبی گرفتند.
کد خبر: ۲۶۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 21 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا مظفری درخصوص عملکرد اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این اداره طی سه مال اول سال جاری در راستای نظارت و بازرسی از مطلب ها، و رسیدگی به شکایات اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

وی گفت: طی این مدت ۴۰۰ مورد بازرسی انجام شده که ۸۱ مورد مربوط به مطب‌ها، ۷۱ مورد دندانپزشکی، هشت مورد دفتر کار مامایی، پنج مورد مراکز غیرمجاز، ۱۱۶ مورد بازرسی از درمانگاه‌ها، ۱۱ مورد بازرسی از مراکز جراحی محدود، ۱۱ مورد از مراکز رادیولوژی و ۹۷ مورد بازرسی از مراکز پیراپزشکی بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از تذکر کتبی به ۱۲۰ موسسه درمانی خبر داد و افزود: همچنین در این مدت ۱۵ مورد تأیید محل مطب‌ها و مؤسسات و ۳۰ مورد نظارت بر تعرفه در مراکز صورت گرفته که در مجموع ۴۴۵ مورد بازرسی و بازدید انجام شده است.

وی اظهار داشت: طی سه ماه ابتدای سال جاری، ۱۰ مورد پرونده با کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه ارجاع شد و ۸ محل غیر مجاز مداخله گر در امور درمان نیز پلمپ شد.

وی با بیان اینکه در موضوع درمان و سلامت جان مردم با کسی تعللی نداریم گفت: پنج مورد ارجاع به دادگاه صورت گرفته و به سه مورد شکایات با نامه رسیدگی و به بیش از ۵۰۰ مورد درخواست تلفنی نیز پاسخ داده شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار