اعزام بالگرد برای نجات مرد 25 ساله

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال واژگونی خودرو در جاده ملکان-بناب، بالگرد اورژانس هوائی عازم ملکان شد تا مصدوم را به تبریز انتقال دهد.
کد خبر: ۲۶۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 19 July 2016
به گزارش تابناک تبریز، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال واژگونی خودرو در جاده ملکان-بناب، بالگرد اورژانس هوائی عازم ملکان شد تا مصدوم را به تبریز انتقال دهد.

حبیب حسینقلی زاده گفت: ظهر امروز گزارش واژگونی خودرو پراید در ساعت 12:25 به پایگاه فوریت‌های پزشکی ملکان اعلام شد.

وی ادامه داد: با اعزام تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس 115 ملکان به محل حادثه در کیلومتر 4 جاده ملکان-بناب، مصدومیت شدید مرد 25 ساله محرز شد.

حسینقلی زاده گفت: به علت شدت بالای مصدومیت این جوان و نیاز به انتقال سریع به بالاترین مرکز درمانی، بالگرد اورژانس هوائی نیز به ملکان فراخوانده شد.

وی همچنین ادامه داد: تکنسین‌های بالگرد اورژانس هوائی نیز، مصدوم را با اقدامات درمانی و مراقبتی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بالگرد اورژانس هوائی با توجه به وضعیت سلامتی بیمار و امکان پرواز در وضعیت آب و هوائی مناسب، می‌تواند خدمات ارائه بدهد، تا بتواند بیمار و مصدوم را سریعتر به مرکز ارائه خدمات درمانی انتقال دهد.
خبرهای مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار