رئیس تامین اجتماعی شهرستان مانه وسملقان گفت :

پوشش ١٣درصدی بیمه تامین اجتماعی درشهرستان مانه وسملقان

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان مانه و سملقان گفت: حدود ۱۳ درصد مردم شهرستان مانه و سملقان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
کد خبر: ۲۶۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 19 July 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از  روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، رضا فیضی در دیدار فرماندار شهرستان مانه و سملقان، رئیس و تعدادی از اعضاء شورای شهر و همچنین روسای اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش و سازمان صنعت و معدن و تجارت این شهرستان به مناسبت تبریک هفته تامین اجتماعی با اعلام این خبر گفت: تعداد مستمری بگیران این شهرستان ۷۹۱ نفر است که ماهیانه ۴۴۳ میلیون تومان حقوق با این افراد پرداخت می شود.
رضا فیضی افزود: سازمان تامین اجتماعی به موجب اساسنامه و قوانین حاکم بر فعالیت آن، یک سازمان بیمه گر اجتماعی است که ماموریت اصلی آن پوشش کارگران و صاحبان حرف و مشاغل آزاد و بیمه شدگان اختیاری است.
وی با بیان این که در نوروز امسال حدود ۳۰۶ میلیون تومان عیدی به مستمری بگیران پرداخت کرده ایم اظهار کرد: در سال گذشته، مستمری بگیران ما ۱۲ درصد نسبت به سال ۹۳ افزایش داشت.
وی تعداد دفترچه های خدمات درمانی صادره شده تامین اجتماعی در سال گذشته را  پنج هزار و ۹۰۲ مورد اعلام و عنوان کرد: در سال گذشته حدود چهار میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان هم در راستای پرداخت کوتاه مدت تامین اجتماعی پرداخت نموده ایم که نسبت به سال ۹۳ حدود ۷۱ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در راستای سیاست های تامین اجتماعی مبنی بر ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان از قبیل دریافت لیست اینترنتی، دریافت فیش نقدی و ارسال صورتحساب بدهی های کارگاه ها از طریق ایمیل در سال۹۳، سه هزار و ۷۵۹ مورد و در سال ۹۴ هشت هزار و ۱۷۴ مورد دریافت لیست اینترنتی داشته ایم.
وی تصریح کرد: ابلاغ اینترنتی کارفرما نیز در سال۹۳،  ۱۳۷ مورد بوده که در سال ۹۴، به ۶۹۵ مورد افزایش یافته یافته است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار