برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده در اردبیل

همزمان با هفته حجاب و عفاف همایش مدافعان حریم خانواده در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵ 10 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، دبیر ستاد بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در اردبیل صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری همایش ملی مدافعان حریم خانواده در اردبیل اظهار کرد: از 19 تا 25 تیر ماه هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده که فردا همزمان با 21 تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی در گرامیداشت این روز با فضیلت برگزار خواهد شد.

زهرا حامدی گفت: همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان اردبیل همایش مدافعان حریم خانواده برگزار خواهد شد که این همایش در اردبیل نیز از ساعت 18 عصر فردا و در بوستان نشاط شورابیل به انجام می‌رسد.

وی بیان کرد: از همه اعضای خانواده‌های اردبیلی دعوت می‌کنیم تا در برگزاری این همایش اعم از دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی مشارکت کنند تا عظمت حضور خانواده‌های ایرانی در پاسداشت حریم خانواده را به نمایش بگذارند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در اردبیل تبلیغات کور و بی‌ثمر استکبار جهانی را در عرصه ضربه زدن به نظام خانواده و این حریم با ارزش یادآور شد و گفت: صدها کانال و شبکه ماهواره‌ای و اجتماعی سعی می‌کنند با پخش فیلم‌ها و تصاویر بسیار مستهجن و نامناسب حریم خانواده را مورد تاخت و تاز خود قرار دهند در حالی که با تبعیت از اندیشه دین اسلام ما ثابت می‌کنیم که به تحکیم بنیان خانواده و استقرار ارزش‌های الهی و دینی در نظام اجتماعی و خانوادگی اعتقاد راسخ داریم و سعی‌مان بر این است تا با حفظ حریم نظام خانواده به قداست، پاکی و طهارت آن بیش از گذشته کمک کنیم.

حامدی یادآور شد: اهمیتی که ما در استان اردبیل به عنوان دیار دارالارشاد و مذهبی به خانواده قائل هستیم زبانزد عام و خاص است و این فرایند باید به گونه‌ای باشد که نتیجه آن را در تقویت بنیه خانواده تقویت ازدواج و کاهش طلاق شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: اسلام حامی خانواده و پاسدار حریم باارزش نظام اجتماعی و خانوادگی است و همواره تلاش جدی و فراگیر بر این است تا بتوانیم زمینه یک حرکت معنوی و باارزش را در این ارتباط فراهم کرده و به تحکیم بنیان خانواده کمک کنیم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در اردبیل به برگزاری همایش ملی مدافعان حریم خانواده در گرامیداشت هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: هر چه قدر این همایش با شکوه و نظم خاص برگزار شود به همان میزان تاثیرگذاری آن را در روند نظام اجتماعی شاهد خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار