رئیس سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری:

بیش از نیمی از مردم استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند /از نایب رئیس مجلس برای رفع موانع تاسیس بیمارستان با سرمایه گذاری خارجی درخواست کمک کرده ایم

نشست خبری مدیران تامین اجتماعی استان قبل از ظهر امروز با حضور مدیران شعب استان در محل اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار گردید
کد خبر: ۲۵۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 10 July 2016
به گزارش تابناک تبریز،نشست خبری مدیران تامین اجتماعی استان قبل از ظهر امروز با حضور مدیران شعب استان در محل اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار گردید.

دکتر سمساری:شرکت ها و کارفرمایانی که سال هایی پیش معوقات و بدهی هایی به سازمان تامین اجتماعی دارند در صورت خوش حسابی بخشی از جرایم شان بخشوده میشود

مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی سخنان خود را آغاز کرد و گفت:سازمان تامین اجتماعی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق اقتصاد مقاومتی  طرحی برای بخشودگی جرایم به کار فرمایانی که با بحران مالی مواجه هستند ارایه می دهد که می تواند گامی مثبت برای بهبود فضای کسب و کار باشد.

جعفر سمساری ادامه داد:شرکت ها و کارفرمایانی که سال هایی پیش معوقات و بدهی هایی به سازمان تامین اجتماعی دارند در صورت خوش حسابی بخشی از جرایم شان بخشوده میشود. وی تصریح کرد،معیار خوش حسابی انها نحوه ی پرداخت 18 ماه اخیر قبل از بدهکار بودن انهاست.
سمساری در این باره ادامه داد:کارفرمایانی که بدهی خود را بصورت یکجا پرداخت کنند 40 درصد از مبلغ جرایم شان بخشوده میشود.

وی درباره اقدامات تامین اجتماعی در راستای بهبود فضای کسب و کار اظهار داشت:توسعه و توجه به فضای الکترونیک برای الکترونیکی بیش تر فرایندها و  راه اندازی سامانه مشاهده ریز بدهی باعث بهبود موثر فضای کسب و کار شده است.

وی افزود:بیش از 2 میلیون نفر در استان ما تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که جمعیتی بالغ 54 درصد کل استان را در بر می گیرد.

وی در مورد متمرکز سازی پرداختی بازنشستگان اذعان  داشت :بزرگترین عملیات و اقدام تامین اجتماعی در سال پیش آغاز و اتمام  متمرکز کردن پرداختی های بازنشستگان است به طوری  که تمامی مطالبات و حقوق بازنشستگان  از سازمان مرکزی بصورت مستقیم دریافت کنند.

وی افزود:ماهیانه در استان 141 هزار نفر مستمری بگیر مجموعا مبلغ 126 میلیارد از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند  و همچنین 11 هزار و 280 نفر در استان از بیمه بیکاری استفاده کرده و مجموعا ماهیانه 11 میلیارد  بر طبق قانون از تامین اجتماعی دریافت می کنند.

وی در مورد احداث بیمارستان 307 تخت خوابه ی که قرارداد آن با شرکت خارجی منعقد گردیده بود ،گفت:در این قرارداد مقرر گردیده بود که بیمارستان 307 تخت خوابه ای در طول 3 سال  احداث شود ولی سرمایه گذار  در انتقال منابع مالی اش به داخل کشور با  مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که این ماجرا را با نایب ریئس مجلس مطرح کردیم تا تدابیری برای رفع این مشکل برداشته شود.

وی در مورد سوال یکی از خبرنگاران ثر مورد فیش های حقوقی مدیران تامین اجتماعی اظهار داشت:فیش های مدیران تامین اجتماعی طبق قانون خدمات کشوری قطعا بیش از  7 برابر  حداقل حقوق نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار