جشنواره بزرگ عفاف و حجاب در البرز برگزار می‌شود

کد خبر: ۲۵۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 08 July 2016

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری جشنواره بزرگ عفاف و حجاب همزمان با هفته عفاف در این استان البرز داد.

 

سیدموسی حسینی‌کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره به دنبال این بوده و هستند که با منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان، آنها را از آموزه‌های دینی و الهی دور سازند.

 

وی افزود: این توطئه‌ها طی یک قرن اخیر به شدت افزایش یافت و حتی در دوره‌ای حکومت سرسپرده طاغوت، دستور کشف حجاب را صادر و می‌خواست ناموس ملت ایران را به حراج بگذارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: خوشبختانه با مقاومت و هوشیاری ملت ایران به‌ویژه بصیرت زنان و دختران پاکدامن و مومنه ایران اسلامی و افشاگری‌ها و مبارزات مردم تحت هدایت مرجعیت معظم شیعه،‌ این توطئه خنثی شد.

 

حسینی‌کاشانی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام و انقلاب به این تحلیل و جمع‌بندی رسیدند که تنها مانع در راه توطئه‌های آنها، ایمان راسخ امت اسلام به‌ویژه جوانان مسلمان و آگاه ایران اسلامی است و به همین دلیل توطئه‌های گسترده‌ای برای منحرف کردن ذهن جوانان ما طراحی و اجرا کردند.

 

وی بیان داشت: تهاجم فرهنگی دشمنان در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین دسیسه‌هایی است که علیه باورها و اعتقادت جوانان ما طراحی و به وسیله کانال‌های مستهجن ماهواره‌‌ای، شبکه‌های مجازی و هزاران سایت اینترنتی در دستور کار غربی‌ها قرار دارد و به همین دلیل رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی به همه هشدار داده‌اند که حتی یک لحظه نباید از این شبیخون ناجوانمردانه غافل شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: محور اصلی توطئه‌های دشمنان ترویج مظاهر فساد و بی‌بند و باری در جوامع اسلامی بالاخص ایران است و در حقیقت عفت دختران و پسران پاکدامن ما را هدف گرفته‌اند.

 

حسینی‌کاشانی اظهار داشت: در چنین شرایط سختی باید از تمام ابزارهای لازم برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن استفاده کرده و در این راه استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری اثربخشی بسیار زیادی دارد.

 

وی تصریح کرد: در این راستا وزارت ارشاد و ادارات کل استانی برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارند و یکی از این برنامه‌ها ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به در پیش بودن بیستم تا بیستم‌و‌ششم تیرماه که به نام هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است، گفت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری جشنواره بزرگ عفاف و حجاب در استان البرز است.

 

حسینی‌کاشانی افزود: این جشنواره در سه بخش کتاب و کتابخوانی، گزارش‌های تصویری و مقالات برگزار می‌گردد و دریافت آثار آغاز شده است.

 

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز سه‌شنبه بیست‌ودوم تیرماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره ارشاد استان البرز تحویل داده و مراسم اختتامیه نیز در روز بیست‌وششم تیرماه سال جاری برگزار می‌گردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار