انتقال 3 مصدوم با بالگرد اورژانس به بیمارستان آمل

کد خبر: ۲۴۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 19 June 2016
سخنگوی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مازندران از انتقال سه مصدوم تصادفی در آمل توسط بالگرد اورژانس خبر داد و گفت: در یک‌ماه گذشته حدود 20 عملیات امدادی توسط بالگرد اورژانس 115 مازندران انجام شد.

ذکریا اشک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: ظهر امروز گزارشی از انحراف یک‌دستگاه خودرو پژو  206 در منطقه نارنجستان آمل به مرکز پیام اورژانس این شهرستان اطلاع داده شد و بلافاصله پرسنل امدادی این پایگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: دو خانم 18 و 60 ساله و یک آقای 66 ساله در این حادثه دچار آسیب فراوانی شدند، برای سرعت در کار و انتقال به‎موقع مصدومان به مراکز درمانی، ابتدا اقدامات اولیه و پیش‎بیمارستانی توسط گروه امدادی انجام و هم‎زمان نیز دستور پرواز به بالگرد امدادی صادر شد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: همه مصدومان پس از انجام اقدامات پیش‎بیمارستانی، توسط بالگرد به شهر آمل منتقل شده و از آنجا نیز به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافتند.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز بالگرد اورژانس برای انتقال مادری که در مسیر کوهستانی بلده به آمل در آمبولانس اورژانس فرزند خود را به دنیا آورده بود، به پرواز درآمد و پرسنل امدادی توانستند مادر و فرزند را به سلامت به بیمارستان منتقل کنند.

اشک‎پور در پایان گفت: در یک‌ماه گذشته، حدود 20 عملیات امدادی توسط بالگرد اورژانس مازندران انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار