پیشتازی سراوان در جذب سفیران سلامت

کد خبر: ۲۴۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 19 June 2016

مدیر شبکه بهداشت ودرمان سراوان گفت: ر راستای اجرای برنامه تحول سلامت ، و توسعه و ترویج خود مراقبتی وجذب سفیران سلامت وبا تلاش دست اندرکاران سلامت تا کنون 3375 سفیر سلامت در شهرستان سراوان جذب شده اند که در حال حاضر سراوان دارای بیشترین آمار سفیر سلامت در استان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر رضازاده افزود: درراستای اجرای برنامه تحول سلامت ، و توسعه و ترویج خود مراقبتی و جذب سفیران سلامت که پنجمین برنامه در حوزه بهداشت است این برنامه در شهرستان سراوان درکلیه مراکز بهداشتی درمانی ، پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت در مناطق شهری و روستایی درحال اجراست.

وی ادامه داد: تاکنون 3375سفیر سلامت از بین دانش آموزان ، معلمین و خانواده ها جذب شده اند که کتابهای مربوط به سفیران سلامت از طرف دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سطح مدارس سراوان توزیع و استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه جذب سفیران سلامت در برنامه تحول سلامت به دانشگاههای کشور ابلاغ شده است که بر اساس آن انتظار می رود ، سبک زندگی مردم سالمتر شود وکیفیت زندگی مردم افزایش یابد و در مسیر پیشگیری از بیماریها گام بر داشته شود تا سطح سلامت مردم ارتقاء پیدا کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار