نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند

کد خبر: ۲۴۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 08 June 2016


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در حاشیه دیدار با خانواده شهید پورهاشمی و جانباز 25 درصد نادر ستوده اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز است.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام را در دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز انتقال داده و آنان را موظف بر حفظ این آرمان‌ها نماییم.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: دشمن برای کمرنگ کردن رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نقشه‌های شومی دارد لذا ما نباید اجازه دهیم که این ترفند دشمنان آرمان‌های دفاع مقدس و انقلاب را خدشه‌دار کند.

کامرانی صالح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند، افزود: شجاعت، از خودگذشتگی، ولایتمداری و ایثار از مهمترین خصایص رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که باید این مهم را نیز به نسل امروز انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام هرگز اجازه ندادند که توطئه‌های شوم دشمنان اهداف انقلاب را نشانه بگیرد گفت: جوانان و نوجوانان امروز نیز باید در سنگر دیگری به دفاع از کشور پرداخته و راه شهدا و رزمندگان را ادامه دهند.

این مسؤول با بیان اینکه اگر رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام نبود امروز سرنوشت کشور به دست بیگانگان می‌افتاد افزود: حفظ آرمان‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود.

وی سرکشی به خانواده معظم شهدا و جانبازان را نیز از مهمترین وظایف مردم و مسؤولان عنوان کرد و گفت: این اقدام یاد و خاطره شهدا را برای همیشه تاریخ زنده نگه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار