مسئولین وظیفه دارند دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنند

استاندار فارس پیوند نسل جدید با انقلاب را وظیفه مربیان و مسئولین دانست و گفت: مسئولین و مربیان وظیفه دارند نسل جدید را با انقلاب آشنا و دستاوردهای آن را برای نسل جدید تبیین کنند.
کد خبر: ۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶ 01 February 2015

دکتر سید محمد احمدی، استاندار فارس امروز (12بهمن) در حاشیه برگزاری مراسم «زنگ انقلاب» که در مدرسه انقلاب اسلامی شیراز برگزار شد، انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطفی در تاریخ سیاسی این کشور دانست و به خبرنگار شبستان گفت: نقطه عطف به زمانی یا موقعیتی گفته می شود که جهت حرکت تاریخ عوض می شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس با اشاره به اینکه جهت حرکت تاریخی و سیاسی ایران در 12 بهمن عوض و در 22 بهمن کامل شد، تصریح کرد: طبیعتا این اتفاق تمام نگرش مردم به آینده خود عوض شد.

وی با اشاره به کلام معصوم (علیه السلام) که می فرمایند: "رحمت و آمرزش خدا برای کسی است که قدر و اندازه خود را بداند"، تصریح کرد: مردم ما ارزش خود را می دانند، انقلاب را به درستی حمایت کردند و ادامه دادند و اکنون نیز از دستاوردهای آن استفاده می کنند.

استاندار فارس پیوند نسل جدید با انقلاب را وظیفه مربیان و مسئولین دانست و اظهار داشت: مسئولین و مربیان وظیفه دارند نسل جدید را با انقلاب آشنا کنند و عمق نگاه و فهم نسل جدید و دانش آموزان باید توسط مربیان مورد بررسی قرار گیرد و به گونه ای دستاوردها باید تبیین شود که نسل جدید بتوانند گذشته را با حال قیاس کنند و برای آینده بهترشان تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار