فرماندار دامغان:

وزیر اطلاعات مهمان مردم دامغان خواهد بود

به گزارش تابناک سمنان،فرماندار دامغان با بیان اینکه وزیر اطلاعات دولت یازدهم میهمان مردم این شهرستان خواهند بود، گفت: این مهم در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۲۱۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 18 April 2016

علی اصغر مجد ضمن تشریح سفر یکروزه حجت الاسلام سید محمود علوی در دامغان اظهار داشت: وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید سه شنبه هفته جاری در راس هیئتی وارد این شهرستان می شود.

وی اضافه کرد: حضور در گلزار شهدا (فردوس رضا) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، افتتاح ساختمان اداره اطلاعات و دیدار عمومی با مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی به میزبانی حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) از مهمترین برنامه های سفر یک روزه وزیر اطلاعات به دامغان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دامغان همچنین اشاره ای نیز به نحوه دریافت مطالبات مردم کرد و افزود: در جریان سفر رئیس جمهور سامانه ۱۱۱سامد از ۴۸ ساعت قبل از سفر با به کارگیری یک هزار نفر اپراتور آماده دریافت مطالب است و همشهریان دامغانی نیز می توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

مجد از ارائه ۱۷۲ طرح در جریان بیست و پنجمین سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان از این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برای این طرح های پیشنهادی اعتباری معادل یک هزار و ۲۰۰میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح های پیشنهاد شده در بخش های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه و ترابری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و برق است.

فرماندار دامغان از اعزام ۱۰ هزار نفر از شهروندان دامغانی به مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: مردم استان سمنان بار دیگر عشق، ارادت و دوستی خود را به نظام، رهبری و رئیس جمهور به رخ دشمنان خواهند کشید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار