همزمان با آغاز جشن‌هاي دهه مبارك فجر

زنگ انقلاب در مدارس البرز طنين‌انداز شد

امروز انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده که ریشه آن در بسیاری از دل‌ها و جان‌ها جاری و ساری شده است و برخی از کشورهای دیگر به تبعیت از این انقلاب، کشور خود را متحول کرده‌اند.
کد خبر: ۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ 01 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: در این مراسم که به صورت نمادین در مدرسه شرافت کرج و با حضور مسئولان برگزار شد، ‌مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز طی سخنانی انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل امروز را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: نوجوانان و جوانان امروز باید بدانند که در دوران انقلاب چه جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌هایی انجام شد تا این انقلاب به ثمر نشست.
خسرو ساکی با تأکید بر این که در دوران انقلاب جوانان بسیاری جان خود را فدا کردند، افزود: حفظ آرمان‌های انقلاب و ادامه راه شهدا مهمترین وظیفه نسل امروز است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند تا اهداف و آرمان‌های انقلاب را در نگاه نوجوانان و جوانان امروز کمرنگ جلوه دهند،‌ خاطرنشان کرد:
امروز انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است که ریشه آن در بسیاری از دل‌ها و جان‌ها جاری و ساری شده است و برخی از کشورهای دیگر به تبعیت از این انقلاب کشور خود را متحول کرده‌اند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دانش‌آموزان با دوران انقلاب بیشتر آشنا شوند و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های انقلاب کنند.
لازم به توضيح است، امروز در جاي جاي استان البرز، گروه‌هاي مردمي و نهادها و دستگاه‌هاي مختلف، ويژه‌ برنامه‌هايي را به مناسبت سالروز ورود بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي به ميهن برگزار كردند.
اين برنامه‌ها تا پايان دهه مبارك فجر ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار