تذکر کتبی نماینده شرق مازندران به رئیس دولت تدبیر

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی، عدم تخصیص ماده 180 بودجه سال 94 را به رئیس جمهور یادآوری و خواستار تسریع در ابلاغ آن شد.
کد خبر: ۲۱۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 16 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، احمدعلی مقیمی با اشاره به مطرح شدن همگانی اینکه بودجه‌ای در اختیار نمایندگان قرار دارد، اظهار کرد: این امر انتظارات زیادی را برای روستاها و ادارات پدید آورده است که متأسفانه تاکنون ریالی از آن تخصیص پیدا نکرده که انتظار است در ابلاغ تخصیص تسریع شود.

همچنین وی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به عدم واگذاری آمبولانس شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه اعتراض و بیان کرد: باتوجه به وضعیت اضطراری و نیاز مبرم به آمبولانس و با توجه به دستور شخص وزیر، این امر تاکنون تحقق نیافته است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر راه‌وشهرسازی با بیان سطح پایین راه‌های روستایی و شهری شرق مازندران نسبت به متوسط استان مازندران، خواستار تسریع در ابلاغ اعتبار مناسب جهت پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه شد.

این مسئول همچنین درخصوص عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان خطاب به وزیر آموزش‌وپرورش، تصریح کرد: باتوجه به مطالبات سنوات و بازنشستگی فرهنگیان، رشد سریع تورم و کاهش ارزش پول ملی، این امر نیازمند توجه بیشتری است تا بیش از این متحمل خسارت نشوند.








بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار