برگزاری دوره‌های آموزشی داستان‌نویسی

مسئول واحدآفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: کانون داستان حوزه هنری استان همدان امسال برپایی کانون‌های داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته را در برنامه دارد.
کد خبر: ۲۰۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 09 April 2016

 مسئول واحدآفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: کانون داستان حوزه هنری استان همدان امسال برپایی کانون‌های داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته را در برنامه دارد.

به گزارش مهر،مریم زندی با بیان اینکه کانون داستان حوزه هنری استان همدان به عنوان تنها مرکز آموزش مقدماتی و پیشرفته داستان‌نویسی در استان هرسال نسبت به برپایی کانون‌های داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته اقدام می کند، گفت: ثبت نام از علاقمندان آغاز شده است.

وی گفت: آموزش اصول و مبانی پایه ای داستان نویسی، معرفی چهره های برتر عرصه داستان نویسی و آثار برجسته ادبیات داستانی، جمع‌خوانی آثار مطرح ایران و جهان و نقد و بررسی آثار جدید اعضا از جمله مباحثی است که در این دوره ها به آنها پرداخته می شود.

مریم زندی با اشاره به اینکه هر سال با ثبت‌ نام از علاقه‌مندان و افراد مستعد دوره‌های مقدماتی اول و دوم روزهای یکشنبه در محل حوزه هنری برگزار می‌شود، گفت: این دوره ها با حضور سیدمهرداد موسویان، از فعالان عرصه داستان نویسی استان همدان برگزار می شود.

وی افزود: مرحله اول آموزش مقدماتی داستان نویسی در شش‌ ماهه نخست سال برگزار می‌شود و افرادی كه در آزمون پایان‌دورۀ مرحله اول موفق به كسب امتیاز شوند می‌توانند برای ثبت‌نام در مرحله دوم آموزش مقدماتی داستان‌نویسی كه در شش ماهه دوم سال برگزار می‌شود، اقدام کنند.

وی بااشاره به اینکه برگزیدگان مرحله مقدماتی دوم امکان شرکت در دوره های پیشرفته را خواهند داشت، گفت: هزینه ثبت نام شرکت در این دوره ها ۲۵ هزارتومان تعیین شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام در دوره جدید آموزش مقدماتی با همراه داشتن یک قطعه عکس و کپی کارت ملی به دفتر آفرینشهای ادبی حوزه هنری مراجعه کنند.

مسئول واحدآفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان داستان نویسی را از جمله هنرهای پایه و مقدماتی و پیشرفته عنوان کرد و افزود: کانون داستان حوزه هنری استان همدان به عنوان تنها مرکز آموزش مقدماتی و پیشرفته داستان‌نویسی در استان، هرسال نسبت به برپایی کانون‌های داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته اقدام می کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار