پوشش خبری کنگره شهدای گیلان توسط 200 خبرنگار و عکاس

کد خبر: ۲۰۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 04 April 2016
تابناک گیلان: مسئول کمیته امور شهرستان‌های نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان از پوشش خبری برنامه‌های کنگره توسط 200 خبرنگار و عکاس در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین داداشی عصر امروز در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با اشاره به اینکه فعالیت کمیته امور شهرستان‌های کنگره از بهمن ماه سال 94 آغاز شده است اظهار کرد: یادواره تخصصی شهدای گیلان در 16 شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی برگزاری یادواره شهدا در شهرستان‌ها را از 17 فروردین ماه جاری در رودسر عنوان کرد و افزود: یادواره مذکور با عنوان «زن و دفاع مقدس» برگزار می‌شود.

مشاور ارشد محمدعلی نجفی استاندار گیلان با بیان اینکه آخرین یادواره شهدای شهرستانی در 9 اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا در تمام شهرستان‌ها وجه تمایز نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با دیگر کنگره شهدا است.

این مسئول، برگزاری یادواره شهدا با موضوع «هنر و دفاع مقدس» را در 19 فروردین ماه جاری در آستارا خواند و بیان کرد: 22 فروردین ماه جاری یادواره شهدا با موضوع «تبلیغات و دفاع مقدس» با محوریت شخصیت طلبه شهید «جبار رمضانی» در املش برگزار می‌شود.

وی به برگزاری یادواره شهدا با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» با محور شخصیت شهید حجت‌الاسلام «افتخاری» 23 فروردین ماه جاری در فومن اشاره کرد و گفت: 24 فروردین ماه جاری یادواره شهدا با موضوع «جهاد سازندگی و دفاع مقدس» با محوریت شخصیت جهادگر شهید «بهرام گل‌آور» در بندر انزلی برگزار می‌شود.

داداشی بر حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در اجلاسیه‌های نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان تأکید کرد و یادآور شد: روزانه 5 هزار نفر از خانواده ایثارگران در چهار اجلاسیه کنگره مذکور در شهر رشت حضور پیدا می‌کنند.

وی محور برگزاری یادواره شهدا را وحدت و انسجام ملی خواند و بیان کرد: تمام گروه‌ها و اقشار مردم در دفاع مقدس حضور داشتند و اکنون نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان نیز توسط مردم برگزار می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به اینکه تعداد 200 خبرنگار و عکاس برای پوشش خبری نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ساماندهی شدند، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه‌ها مراسم یادواره شهدا در تمام شهرستان‌ها را پوشش می‌دهند.

به گزارش فارس، نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با برگزاری چهار اجلاسیه در اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار