رژیم صهیونیستی در لاک خود گرفتار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: رژیم صهیونیستی در لاک خود گرفتار شده است و توانایی جنگ بزرگ علیه مسلمانان را ندارد.
کد خبر: ۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۴ 01 February 2015
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: رژیم صهیونیستی در لاک خود گرفتار شده است و توانایی جنگ بزرگ علیه مسلمانان را ندارد.

به گزارش ایرنا آیت الله 'غیاث الدین طه محمدی ' در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با دیوانگی در سوریه تعدادی از بهترین و مخلص ترین نیروهای حزب الله لبنان و قدس را به درجه رفیع شهادت رساند افزود: حزب الله در عمق خاک آنان، ضربه محکمی به رژیم صهیونیستی زدند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از این حرکت حزب الله گیج شده است و این مقاومت نشات گرفته از عزت و قدرت اسلام است.

وی اظهار کرد: در پی پیروزی حزب الله لبنان و رزمندگان اسلام همه مسلمانان جهان شاد شدند و پیام تبریک دادند و با این روند دیگر رژیم صهیونیستی نمی تواند کاری از پیش ببرد.

امام جمعه همدان تاکید کرد: اگر امت اسلام گوش به فرمان ولی فقیه باشند و خوب عمل کنند پیروزی همیشه با آنان است.



*جشن های دهه فجر با مشارکت مردمی انجام شود

آیت الله طه محمدی در ادامه بر اجرای جشن های ایام الله دهه فجر باید با حضور و مشارکت پرشور مردم تاکید کرد.

وی اظهار کرد: امام راحل فرمودند 'انقلاب ما انفجار نور بود' و انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) حکومت طاغوت و شاهنشاهی را که برای ملت ایران خواری به ارمغان آورده بود، کنار زد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و جوانان ایران اکنون ماهواره، پهباد و موشک های دور برد در داخل کشور ساخته می شود افزود: قبل از انقلاب، ایران وابسته به سایر کشورها بود و حتی سیم خاردار را به کشور وارد می کرد.

آیت الله طه محمدی تاکید کرد: انتقال دستاوردهای انقلاب برای نسل سومی ها ضروری است و به این منظور برنامه 10 شب 10 سخنران در ایام دهه فجر در مساجد همدان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران خیر و صلاح به همه جهان منتقل می شود و اگر انقلاب نبود حزب الله لبنان و فلسطین نیز نبودند و به یاری خداوند شیعیان حکومت را بدست گرفتند.



* اسلام نگرش دنیا را نسبت به زن عوض کرده است

امام جمعه همدان در ادامه با بیان اینکه اسلام نگرش دنیا را نسبت به زن عوض کرده است گفت: در مکتب شیعه آمده است: ' که هر اندازه که به رسول اکرم (ص) و خاندانش و امام علی (ع) محبت دارید به همان نسبت عزت و احترام شما نسبت به زنان بیشتر خواهد شد.'

آیت الله طه محمدی اضافه کرد: دین مبین اسلام دستور داده است که هر گاه کشوری را تسخیر کردید کوچکترین آزاری نسبت به زنان نداشته باشید اما داعشی ها پس از اشغال یکی از شهرها آزار و جنایات زیادی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه زنان بسیار مقدس، محترم و ارزشمند بوده و مایه خیر و برکت جامعه هستند افزود: با این وجود در کل جهان و حتی در دنیای اسلامی حق زنان پایمال می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار