جشن بزرگ فاطمی در اردبیل برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سپاه استان اردبیل در گرامی‌داشت ایام ولادت حضرت زهرا (س) و در آستانه 12 فروردین سال‌روز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران جشن فاطمی را در دو مکان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۲۰۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 29 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این جشن‌های معنوی در اردبیل اظهار کرد: فردا و از ساعت 15:30 دقیقه دو جشن همزمان در دو نقطه شهر اردبیل یعنی حسینیه ثارالله سپاه اردبیل و امامزاده سید صدرالدین برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور گفت: در این جشن‌ها علاوه بر آیین‌های معنوی و ارزشی در پاسداشت میلاد مسعود دخت نبی مکرم اسلام و همچنین سالگرد میلاد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و روز تثبیت جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های شاد و متنوع در حسینیه ثارالله سپاه استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: علاوه بر حسینیه ثارالله به همت سپاه ناحیه اردبیل و اوقاف و امور خیریه در تجلیل از زنان و مادران و ارزشمند جشنی در بقعه متبرکه سید صدرالدین برگزار می‌شود که حضور مومنان و بانوان بسیجی در این محفل فضای متفاوت به آن خواهد بخشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در این آیین‌ها علاوه بر جشن‌های میلاد مسعود دوردانه روزگار ریحانة‌النبی (س) سخنرانان و خطبا در مورد فضیلت‌های بانوی بزرگ اسلام سخنرانی خواهند کرد.

نظرپور حضرت زهرا (س) را دارای شخصیت بی‌نظیر در حوزه معرفتی و مبانی ارزشی و اعتقادی توصیف کرد و گفت: در نظام اسلامی ما ارج و قرب خاص به جایگاه عظیم، رفیع و با فضیلت حضرت زهرا (س) تدارک دیده شده که بهتر است با شناخت دقیق از این جایگاه نسبت به آن معرفت پیدا کنیم.

وی بیان کرد: زمانی که از فضیلت‌ها و نیکی‌های جامعه اسلامی و انسان‌های فرهیخته سخن به میان می‌آید، در حقیقت جمع فضیلت‌ها و مبانی ارزشی و اعتقادی سخن اصلی و کلام واقعی است که در عالم خلقت نیز به چنین مبانی تاکید شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار