جشنواره بادبادک‌ها در یزد برگزار می‌‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشنواره بادبادک‌ها در یزد در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 26 March 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا دشتی اظهار داشت: جشنواره بادبادک‌ها به مناسبت ایام نوروز در پارک کوهستان یزد برگزار می‌‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره که «پرواز در آسمان آبی» نام دارد، با اهدای جوایز به بهترین بادبادک‌ها و برگزاری جشنی در پایان جشنواره همراه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، عنوان کرد: جشنواره بادبادک‌ها قرار است روز پنج‌شنبه، 12 فروردین ‌ماه در پارک کوهستان برگزار شود و شرکت کودکان و نوجوانان یزدی و مسافران نوروزی در آن آزاد است.

وی همچنین از برگزاری ایستگاه دومینو و اوریگامی در پارک غدیر یزد خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه که با عنوان «جور کن و جایزه بگیر» برپا می‌شود، روز هفتم فروردین از ساعت 17 برنامه‌های خود را اجرا می‌کند.

دشتی ادامه داد: برپایی ایستگاه نقاشی «دنیای رنگارنگ من» با جوایز ارزنده نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در روز 10 فروردین ساعت 17 در پارک بزرگ شهر اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: نخستین روز این ایستگاه در روز دوم فروردین در پارک هفت‌تیر برگزار شد که مورد استقبال کودکان و نوجوانان یزدی و مسافران نوروزی قرار گرفت.

دشتی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری جشن‌های و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختلف، بتوانیم اوقات سفر و فراغت کودکان و نوجوانان یزدی و گردشگران را غنی‌سازی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار