به همت شهرداری اردبیل صورت گرفت؛

برپایی نخستین جشنواره تزیین سفره هفت سین و جشن استقبال ازبهار

اجرای قسمتی از نقش خشایار مستوفی توسط حمید لولایی، موسیقی، تکم خوانی و برنامه های شاد از دیگر بخش های این جشنواره بود. همچنین، شهردار اردبیل و مسوولان استانی به همراه بازیگر معروف تلویزیون از غرفه سفره های هفت سین بازدید بعمل آوردند و به ۳ نفر از برگزیدگان نیز جوایز ارزنده ای اهدا شد.
کد خبر: ۱۹۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 17 March 2016

در آستانه سال جدید، اولین جشنواره تزیین سفره هفت سین و جشن استقبال از بهار با حضور ستاره سینما و تئاتر ظهر امروز در محل سالن جهان پهلوان رضازاده اردبیل برگزار شد.

برپایی نخستین جشنواره تزیین سفره هفت سین و جشن استقبال ازبهار

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در گفت و گو با خبرنگار ما هدف ازبرگزاری این جشنواره را احیای سنت دیرینه تزیین سفره هفت سین درمیان مردم دانست و گفت: دراین جشنواره بیش از ۲۵شرکت کننده حضور داشته که هفت سین های خود را به نمایش گداشته اند و به ۳ نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی افزود درآستانه سال جدید همزمان با برپایی جشنواره تزیین سفره هفت سین، شهرداری اردبیل اقدام به برپایی سفره های هفت سین در میادین شهر کرده است.

حمید لولایی، بازیگر محبوب ایرانیان نیز در این مراسم ضمن تشکر ازشهرداری و شورای شهر اردبیل در ایجاد فضایی شاد برای توسعه فرهنگی اجتماعی شهر، طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در روزهای آخر سال میهمان مردم خونگرم اردبیل هستم وبرای من در این شهر خاطرات خوبی رقم خورده است.

برپایی نخستین جشنواره تزیین سفره هفت سین و جشن استقبال ازبهار

وی با اشاره به اینکه در سریال زیر آسمان شهر نقش خشایار مستوفی را ایفا کرده بود، گفت: با توجه به نقش ماندگارم دراین سریال همچنان بسیاری از مردم مرا با نام خشایار مستوفی می شناسند و با اینکه سالیان زیادی از پخش این سریال میگذرد ولی هنوز هم این نقش برایم تازگی دارد.

بازیگر نام آشنای ایران بیان کرد: در عید نوروز امسال ۱۵روز با سریال "سه سوت" میهمان خانه های ایرانیان خواهم بود و امیدوارم که این سریال هم مورد توجه و رضایت مردم قرار گیرد.

اجرای قسمتی از نقش خشایار مستوفی توسط حمید لولایی، موسیقی، تکم خوانی و برنامه های شاد از دیگر بخش های این جشنواره بود.

همچنین در پایان این مراسم، شهردار اردبیل و مسوولان استانی به همراه بازیگر معروف تلویزیون از غرفه سفره های هفت سین بازدید بعمل آوردند و به ۳ نفر از برگزیدگان نیز جوایز ارزنده ای اهدا شد.

برپایی نخستین جشنواره تزیین سفره هفت سین و جشن استقبال ازبهاربرپایی نخستین جشنواره تزیین سفره هفت سین و جشن استقبال ازبهاربرپایی نخستین جشنواره تزیین سفره هفت سین و جشن استقبال ازبهاربرپایی نخستین جشنواره تزیین سفره هفت سین و جشن استقبال ازبهاربرپایی نخستین جشنواره تزیین سفره هفت سین و جشن استقبال ازبهاربرپایی نخستین جشنواره تزیین سفره هفت سین و جشن استقبال ازبهاربرپایی نخستین جشنواره تزیین سفره هفت سین و جشن استقبال ازبهار

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شیوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
با سلام وعرض تبریک به مناسبت عید نوروزی از روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری استان اردبیل و امور گردشگری استان خواهشمندم به دلیل اصالت والدینم 'یعنی اردبیلی بودن محل تولید تکم در اردبیل را به من اطلاع دهید 'باآاین کار لطف بزرگی را به من مینمایید
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار