بیستون آماده استقبال از مهمانان نوروزی

شهردار بیستون گفت: شهر تاریخی بیستون به عنوان پارک موزه ایران زمین متفاوت از سالیان گذشته آماده استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۱۹۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 14 March 2016
شهردار بیستون گفت: شهر تاریخی بیستون به عنوان پارک موزه ایران زمین متفاوت از سالیان گذشته آماده استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی است.

احسان احمدی نصر در گفتگو با خبرنگار مهر، از آمادگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده مهیای نوروز هستیم تا متفاوت از سالیان گذشته رسم مهمان نوازی را به جا آورده و خاطره ای خوش برای مسافران عزیز را رقم بزنیم.

شهردار بیستون موقعیت سوق الجیشی بیستون را امتیازی ویژه برای جذب گردشگران و مهمانان نوروزی دانست و افزود: همه ساله شاهد حجم عظیمی از مسافرت ها به بیستون هستیم و این نیست مگر به واسطه شهرت دروازه آسیا در قدمت و زیبایی و مهمان نوازی.

احمدی نصر با اشاره به موقعیت بی نظیر شهر بیستون به عنوان دروازه آسیا در روزگاران نه چندان دور، گفت: زمانی بیستون جاده بزرگ مسیر خراسان بود و راه عتبات عالیات را به آستان علی بن موسی الرضا(ع) متصل می کرد و در واقع به عنوان جاده ابریشم موقعیت ارتباطی ویژه ای داشت.

این مسئول بیستون را «پارک موزه ایران زمین» عنوان و اظهار کرد: وجود آثار پیش از تاریخ، آثار و نشانه های دوران مادها، هخامنشی، سلوکی، اشکانیان، ساسانیان و در دوره اسلامی آثار ایلخانیان و کاروانسرای صفویه به حق بیستون را شایسته نام زیبای پارک موزه ایران زمین کرده است.

احمدی نصر از برگزاری برنامه های شاد و مفرح در ایام نوروز برای مهمانان و‌ گردشگران خبر داد و تصریح کرد: قصد داریم امسال متفاوت تر از سالیان گذشته برنامه های نوروزی و خدمات شایان توجهی ارائه کنیم و در این راستا برگزاری انواع جشنواره های محلی شاد را در دستور کار داریم.

شهردار بیستون اجرای طرح همیاران شهردار، همراهان میراث، دوستداران محیط زیست را از جمله برنامه ها برشمرد و افزود: اجرای طرح مسافر مهربان هم در دستور کار قرار دارد و بر این اساس مسافرانی که وارد محوطه جهانی بیستون می شوند این عزیزان را به سمت جاده رویایی هدایت خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار