اجاره بهای اقامتگاه های نوروزی آموزش وپرورش

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: بر اساس بخشنامه های کشوری نرخ اجاره بهای اقامتگاه های آموزش و پرورش استان بر اساس امکانات و رتبه ای که دارند، برای مسافران نوروزی تعیین و اعلام شده است.
کد خبر: ۱۹۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 11 March 2016

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: بر اساس بخشنامه های کشوری نرخ اجاره بهای اقامتگاه های آموزش و پرورش استان بر اساس امکانات و رتبه ای که دارند، برای مسافران نوروزی تعیین و اعلام شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛علی بیرانوند اظهار کرد: کلاس ها و مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان نوروزی مسافران برحسب امکانات و شرایط اسکان به صورت ویژه، الف، ب و ج درجه بندی شده است.
وی یادآور شد: مدارس درجه ویژه دارای تخت، پتو، فرش، تلوزیون، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و یخچال ، مدارس درجه الف دارای فرش، پتو، تلویزیون و یخچال، مدارس درجه ب نیز دارای فرش ، تلویزیون و یخچال مشترک و مدارس درجه ج نیز دارای فرش و امکانات اولیه است.
وی اعلام کرد: بر اساس بخشنامه کشوری نرخ اسکان در مدارس درجه ویژه برای فرهنگیان 250 هزار ریال، کارکنان 500 هزار ریال و آزاد 800 هزار ریال به تعداد پنج نفر است که به ازای هر نفر مازاد 35 هزار ریال تعیین شده است.
بیرانوند در خصوص میزان اجاره بهای مدارس درجه الف نیز افزود: 220 هزار ریال برای فرهنگیان، 380 هزار سایر کارکنان، 600 هزار ریال برای مسافران عادی به تعداد پنج نفر و به ازای هر یک نفر مازاد 30 هزار ریال دیگر به اجاره بها اضافه می شود.
وی در باره نرخ مدارس درجه ب هم گفت: 160 هزار ریال برای فرهنگیان، 320 هزار کارکنان و 460 هزار ریال برای عموم مسافران به میزان پنج نفر است که برای این مدارس هم به ازای هر نفر مازاد 250 هزار ریال به کرایه کلاس ها افزوده می شود.
وی اجاره بهای کلاس های نوع ج را برای فرهنگیان 120 هزار ریال، برای کارکنان 230 هزار ریال و برای دیگر مسافران 330 هزار ریال به تعداد پنج نفر ذکر کرد و یاداورشد: به ازای هر یک نفر مسافر مازاد 150 هزار ریال به اجاره بهای کلاس ها اضافه می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اعلام اینکه علاوه بر کلاس های درس در محوطه مدارس چادرهایی نیز برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اجاره بهای این چادرها برای فرهنگیان 60 هزار ریال، برای کارکنان 90 هزار و برای دیگر افراد 160 هزار ریال بدون در نظر گرفتن تعداد افراد تعیین شده است.
وی یادآور شد: 122 مدرسه در کل استان و در قالب 516 کلاس درس با خدمات رسانی 130 نفر از نیروهای آموزش و پرورش استان برای اسکان مسافران نورزوی در نظر گرفته شده است که مسافران نوروزی با مراجعه به سامانه (eskn.medu.ir) ضمن ثبت نام اینترنتی اسکان و رزرو اقامتگاه از نرخ مصوب اجاره بهای مدارس و امکانات آنها اطلاع پیدا کنند.

 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار