فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خبرداد

انهدام دو باند سرقت به عنف در بروجرد

سرهنگ علی‌رضا دلیری فرمانده نیروی انتظامی بروجرد گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده به پلیس آگاهی بروجرد مبنی بر سرقت به عنف خودرو‌، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت ودو باند سارق به عنف دراین شهرستان منهدم شدند.
کد خبر: ۱۹۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 02 March 2016


سرهنگ"علی‌رضا دلیری فرمانده نیروی انتظامی بروجرد گفت: دو باند سارق به عنف دراین شهرستان منهدم شد.

دلیری افزود:در پی ارجاع چندین فقره پرونده به پلیس آگاهی بروجرد مبنی بر سرقت به عنف خودرو‌، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: اعضای این دو باند با کرایه کردن خودروهایی که دارای راننده پیر و سال‌خورده بوده با توسل به زور و تهدید با چاقو‌، خودروها را به محورهای فرعی هدایت و پس از ضرب و جرح راننده‌، اقدام به سرقت اموال آنان می‌کردند.

دلیری تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی سارقان را با یک دستگاه خودروی مسروقه شناسایی و با تعقیب و گریز طولانی با پنچر کردن لاستیک خودرو‌، چهار متهم را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه متهمان ابتدا با مقاومت کردن منکر ارتکاب هر گونه سرقت شدند، عنوان کرد: ولی سرانجام متهمان در برابر مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده فرمانده نیروی انتظامی بروجرداظهارکرد : دریک عملیاتی دیگر ماموران آگاهی اعضای این باند سرقت به عنف را شناسایی و سپس دو سارق را دستگیر کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار