چرا فرمانداری مشهد با رسانه‌ها قهر است ؟!

درحالیکه در بسیاری از کلانشهرها تعداد صندوق ها و آرا و حتی آمار و برخی نتایج انتخابات در حال اعلام است فرمانداری مشهد در فضایی کاملا بسته حتی وضعیت تعداد دقیق آرا و مشارکت و وضعیت آرای خبرگان را هم اعلام نمی‌کند تا گمانه ها و شایعات و بعضا شائبه ها به شدت در حال گسترش باشد.
کد خبر: ۱۸۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 27 February 2016
به گزارش تابناک رضوی ،درحالیکه بیشترین مشارکت و حضور حماسی مردم را در پایتخت معنوی ایران اسلامی شاهد بودیم و از ساعات صبح امروز اعلام نتایج بسیاری از آرا را به طور غیر رسمی شاهدیم اما در فرمانداری مشهد انگار پاسخگویی وجود ندارد و روند اجرایی و مشارکت بالای مردم و نیز نتایج اولیه تاکنون اعلام نشده و جالب اینکه برخی ستادها از جانب خود آرای بالایی را در این سکوت خبری برای خود متصور هستند.
بنابراین گزارش پاسخ دقیق به تخلفات احتمالی و شائبه ها و از سوی دیگر اعلام مرحله به مرحله آرا می تواند بیشترین نقش را در شفاف سازی و تبیین سلامت انتخابات برای مردم و کاندیداها داشته باشد.
این گزارش حاکیست متاسفانه مسئولان سیاسی فرمانداری مشهد از همکاری با رسانه ها آنگونه که شایسته است طفره رفته و حتی صدا و سیمای استان نیز از صبح امروز موفق به پخش مصاحبه یا گزارشی از مشهد نشده و برخی رسانه های دیگز نیز از اینکه حتی تماسها و حضورشان بی پاسخ مانده گلایه مند هستند.
در حال حاضر به جای مسئولانی که باید پاسخگو باشند و مترصد فرصت اطلاع رسانی و پاسخ به افکار عمومی متاسفانه این شبکه های اجتماعی هستند که در خلا این اطلاع رسانی شفاف مبادی رسمی فعالتر از همیشه در صحنه باشند و بازار شایعات و به تبع آن سوء تفاهم ها داغ شود!
گفتنی است همکاری و هماهنگی دعوت از همه رسانه ها برای پوشش حداکثری فرآیند انتخابات نیز در فرمانداری مشهد برازنده نبود و انگار رسانه ها نامحرم هستند که در حال حاضر پاسخگویی برای مردم در دستگاه نماینده دولت تدبیر و امید در مشهد نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ahmad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال -دکتر جون سلام -نمیدونم یه حس ناخوشایندی؟!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
فرمانداری مشهدعقب افتاده وعقب مانده
علی از مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
مثل اینکه ... تو مشهد، شکست خوردن. دارن فشار میارن، رایا اعلام نشه.
خبرگزاریاشونم، شایعات بی اساس منتشر می کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
چرا جمله ای را که در مصاحبه امروز در هنگام اعلام نتایج فرماندار گفت را در صفحه اصلی سایت تحلیل نمی کنید
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
بابا بدبخت جرات نمیکنه حرف بزنه برادران گروه فشار در مشهد فشارشون خیلی زیادی کافی اقایی که ادعای امامزادگی کرده فتوا بده بیچاره باید خودش رو دار بزنه اینجا مشهده شهر فشار
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار