اسکان یک‌هزارمسافردرسالن‌های ورزشی

سخنگوی اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان همدان گفت: در نوروز 94 بیش از یک‌هزار مسافر نوروزی در اماکن اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان اسکان داده شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 05 April 2015

سخنگوی اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان همدان گفت: در نوروز 94 بیش از یک‌هزار مسافر نوروزی در اماکن اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان اسکان داده شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش فارس؛ حمد‌الله چاروسایی با اشاره به مراکز اسکان مربوط به اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان اظهار کرد: اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان استان همدان نوروز 94 نیز همچون سال‌های گذشته اماکنی را برای اسکان مسافران اختصاص داد که تعداد قابل توجهی از مسافران نیز در این امکان اسکان یافتند.

وی در خصوص اماکن اختصاص یافته برای اسکان نوروزی گفت: نوروز 94 سه سالن ورزشی ابن سینا، فردوسی و تختی به منظور اسکان مسافران نوروزی اختصاص داده شده بود.

سخنگوی اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان استان همدان افزود: سوئیت‌های مهمانسرای سعیدیه، مریانج و صخره‌نوردی و خوابگاه‌های تختی و قدس نیز در اختیار مسافران قرار داشت.

وی ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌ها و اماکنی به منظور رفاه حال مسافران نوروزی برای اسکان در نظر گرفته شد که تا حدودی زمینه را برای بازدید از شهرستان‌ها نیز افزایش داد.

چاروسایی با بیان اینکه اماکن در نظر گرفته شده قبل از ورود مسافران تجهیز شدند، ابراز داشت: خوابگاه‌ها و سوئیت‌های مهمانسرا‌ها تجهیزات کاملی دارند و سعی شد تا حد امکان نیاز‌های ضروری نیز در سالن‌های ورزشی فراهم شود.

وی تصریح کرد: اماکن مورد نظر از 29 اسفند 93 در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت و اسکان تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری ادامه داشت.

سخنگوی ورزش و جوانان همدان با اشاره به تعداد اسکان‌یافتگان بیان داشت: در نوروز 94 بیش از یک‌هزار مسافر نوروزی در اماکن اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان اسکان داده شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی در پایان سخنانش یکی از مهمترین عوامل استقبال مسافرین از اسکان در این مراکز را توجه به تجهیز مراکز در نظر گرفته شده دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار