جذب 100درصدی اعتبارات سفر رهبری در حوزه آبفای شهری استان

مدیرعامل آبفای شهری استان کرمانشاه از جذب صد درصدی اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در این حوزه طی سال گذشته و هزینه آن در بخش های مختلف این شرکت خبر داد
کد خبر: ۱۸۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 21 February 2016
مدیرعامل آبفای شهری استان کرمانشاه از جذب صد درصدی اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در این حوزه طی سال گذشته و هزینه آن در بخش های مختلف این شرکت خبر داد

منصور کیاور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سفر رهبر معظم انقلاب به استان 250 میلیارد ریال مصوب شد که خوشبختانه در سال گذشته به صورت کامل تخصیص و طی یکسال اخیر هزینه شد.

وی افزود: علاوه بر مبلغ مصوب قبلی، 120 میلیارد ریال دیگر نیز برای اجرای به موقع طرح ها به شرکت آبفای شهری اضافه شد تا در مجموع 370 میلیارد ریال طی سال های 93 و 94 از محل مصوبات سفر رهبری اختصاص داده شده باشد.

کیاور در ادامه و با بیان اینکه مجموع اعتبارت سال 93 شرکت آبفای شهری استان کرمانشاه 550 میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: این اعتبار برای سال جاری با حدود دو برابر افزایش به یک هزار و 60 میلیارد ریال رسید.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هنوز اعتبارات سال 95 ابلاغ نشده است، گفت: با این حال جزو معدود شرکت های آبفای شهری در کشور هستیم که اعتبارات ویژه قانون که توسط دولت مصوب شده به ما اختصاص خواهد یافت.

وی میزان این اعتبار را 370 میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد با تخصیص آن بتوان پروژه های لازم نظیر راه اندازی تصفیه خانه های چند شهرستان در سال 95 را اجرایی کرد.

کیاور همچنین به موفقیت های شرکت آبفای شهری کرمانشاه در سال جاری اشاره و اظهار کرد: امسال موفق به دریافت 12 لوح تقدیر و گواهینامه شدیم که 6 لوح و گواهینامه از این تعداد ملی و 6 مورد دیگر هم استانی بوده است.

وی در پایان از وجود 365 هزار مشترک آب شهری با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 400 هزار نفر در سطح استان کرمانشاه خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار