فرماندار بافق: انتخابات فرصتی برای همدلی و هم زبانی است

فرماندار بافق گفت: انتخابات فرصتی برای همدلی و همزبانی و به رخ کشیدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی به جهانیان است.
کد خبر: ۱۸۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 18 February 2016
به گزارش تابناک یزد،سید مهدی طلایی مقدم  در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی این شهرستان افزود: ضرورت دارد نامزدها و حامیان آنان ضمن رعایت ضوابط و مقررات از هرگونه تخریب یکدیگر و اظهار نظری که باعث ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه می شود پرهیز کنند.
این مسئول اظهار کرد: از دست اندرکاران برگزاری انتخابات، نامزدها، اعضای ستاد و هوا داران آنان در حوزه انتخابیه بویژه شهرستان بافق انتظار داریم اخلاق انتخاباتی و منشور اخلاقی انتخابات را رعایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: نامزدها و مسئولان ستاد انتخابات بافق، قوانین و مقررات را به دقت مطالعه و از هرگونه اقدامی که به عنوان تخلف و جرم انتخاباتی در تبلیغات محسوب می شود جدا پرهیز کنند.
رئیس ستاد انتخابات بافق یاد آور شد: دستگاههای مربوطه تمام اوضاع و احوال فضای انتخاباتی را تحت نظر دارند و در صورت مشاهده هر نوع ناهنجاری و قانون شکنی در این فضا با فرد یا افراد خاطی و متخلف برخورد قانونی خواهند کرد.
این مسئول شهرستان بافق را پیشتاز همه عرصه های انقلاب اعلام و اظهار امیدواری کرد در این دوره از انتخابات نیز که بزرگترین رویداد سیاسی - اجتماعی سال است با شور و نشاط و حضور گسترده مردم انتخاباتی در خور نظام و انقلاب و مرذم ولایتمدار این شهرستان برگزار شود.
رسول دمیری رییس دادگستری و رییس ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بافق هم در این نشست اعلام کرد: به دقت رفتار و کردار انتخاباتی نامزدها و ستاد های آنها را رصد می کنیم و بدون شک در صورت تخلف با متخلفان برابر ضوابط اعمال قانون خواهیم کرد.
در پایان این جلسه نیز مقرر شد نامزدها نسبت به معرفی مسئولان ستاد و انعکاس آدرس محل ستاد انتخاباتی خود به فرمانداری شهرستان اقدام کنند.
جلسه پیشگیری از از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی با حضور فرماندار بافق، رئیسان اداره اطلاعات و دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب ، اعضای اداری هیات اجرایی، فرماندهان نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج و رئیس هیات نظارت و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد.
35 شعبه اخذ رای در شهرستان بافق آرای مردم را جمع آوری می کنند که از این تعداد 16 شعبه ثابت و بقیه سیار هستند.
مردم این شهرستان در دوره قبلی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بیش از 80 در صد در انتخابات شرکت کردند که در استان یزد کم نظیر بود.
بافق زیر مجموعه حوزه انتخابیه مهریز ، بزرگترین حوزه انتخابیه استان یزد و یکی گسترده ترین حوزه های کشور است.
هفتم اسفند ماه سالجاری روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تعین شده و کاندیدهای مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه به مدت یک هفته حق تبلیغات علنی انتخابات را دارند.
28 نامزد برای ورود به مجلس شورای اسلامی در دهمین دوره انتخابات در این حوزه با یکدیگر رقابت می کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار