حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده آملی:

سینما و هنر محل شعار دادن نیست

عضو هیأت انتخاب سومین جشنواره فیلم اشراق گفت: سینما و فیلم محل شعار دادن نیست و استفاده از زبان هنر می تواند آثار و اندیشه را ماندگار کند.
کد خبر: ۱۷۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 26 January 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده آملی در مراسم افتتاحیه این جشنواره که در مجتمع سینمایی ونوس قم برگزار شد،  با بیان اینکه استفاده از زبان هنر می تواند به ماندگار شدن اندیشه کمک بسیار زیادی داشته باشد، اظهار کرد: برخی از اندیشه ها با بهره گیری از زبان هنر اثربخشی بسیار زیادی پیدا خواهد کرد و ما نباید از این زبان تاثیرگزار غافل شویم.

وی  با بیان اینکه سینما و هنر جای شعار دادن نیست، افزود: هنر آمده است تا اندیشه را ماندگار کند و  تمام اندیشه های ماندگار لباس فاخر هنر را بر تن داشته است.

عضو هیأت انتخاب سومین جشنواره فیلم اشراق ادامه داد: طلاب هنرمند باید توجه داشته باشند که سینما  و فیلم یک حالت فراملی و جناحی دارد،  و جشنواره اشراق محلی است که طلاب هنرمند آثار فاخر خود را  به معرض نمایش بگذارند.

وی  با بیان اینکه طلاب باید از این فرصت فراهم شده برای آنها به خوبی استفاده کنند، اظهار کرد: طلاب با بهره گیری از کارگاه های آموزشی و فرصت رقابتی که فراهم شده توسط این جشنواره نسبت به ارتقا سطح کیفی آثار خود تلاش کنند.

لازم به ذکر است بیش از 105 فیلم از آثار راه یافته به سومین جشنواره فیلم اشراق در روزهای ششم و هفتم بهمن ماه در مجتمع سینمایی ونوس قم اکران خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار