رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی:

طلاب با زبان هنر توطئه های دشمنان را خنثی کنند

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: طلاب با بهره گیری از زبان هنر و تولید آثار فاخر اسلامی می توانند با توطئه های دشمنان مقابله کنند.
کد خبر: ۱۷۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 26 January 2016
به گزارش تابناک قم، دکتر محمد حسنی در مراسم افتتاحیه این جشنواره که در مجتمع سینمایی ونوس قم برگزارشد، با بیان اینکه امروز رسانه و هنر حرف اول را در جهان می زنند، اظهار کرد: هیچکس نمی تواند منکر تاثیرگذاری رسانه و سینما در بین خانواده ها شود.

وی با بیان اینکه  دشمن سرمایه گذاری عظیمی در عرصه هنر انجام داده است و سعی دارد تا با ساختن آثار جذاب و پرهزینه فرهنگ خود را در بین خانواده های ایرانی ترویج کند، بیان کرد: این موضوع وظیفه طلاب هنرمند را چند برابر دشوار می سازد چون ما باید با بضاعت کم به جنگ با قدرت های غربی برویم.

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: خوشبختانه طلاب هنرمند تاکنون توانسته اند آثار فاخر و ارزشمندی در حوزه دین تولید کنند و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی خانواده ها مواجه شده است.

وی با بیان اینکه  جشنواره فیلم اشراق محلی برای دیده شدن طلاب هنرمند است، یادآور شد: خوشبختانه جشنواره اشراق  با استقبال خوبی  از سوی طلاب هنرمند مواجه شده است و ما شاهد آثار خوبی در بخش های مختلف جشنواره از قبیل مستند و داستانی بودیم.

لازم به ذکر است سومین جشنواره فیلم اشراق روز های ششم و هفتم بهمن ماه با اکران آثار راه یافته  به مرحله داوری آغاز و مراسم اختتامیه نیز روز هشتم بهمن ماه با معرفی آثار برگزیده در تالار غدیر مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی  برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار