حضور اورژانس در 170 مورد تصادف

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: ماموران اورژانس استان در مدت اجرای طرح نوروزی امسال بر سر 170 صحنه تصادف حاضر شده و امدادرسانی کرده اند.
کد خبر: ۱۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴ 26 March 2015

باقر بهرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 27 اسفند تا چهارم فروردین ماه امسال، 170 تصادف جاده ای و شهری به اورژانس آذربایجان غربی گزارش شده که ماموران اورژانس در تمامی آنها حاضر شده اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، 76 تصادف جاده ای بوده و 94 سانحه نیز در داخل شهرها اتفاق افتاده است.

وی اظهار کرد: در این مدت ماموران اورژانس 191 مصدوم را به مراکز درمانی انتقال داده اند که از این تعداد 176 نفر در این مراکز بستری شده اند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آنها، یک نفر نیز بر اثر شدت جراحت های وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داده است.

بهرامی گفت: علاوه بر ماموریت های مربوط به سوانح رانندگی، ماموران اورژانس 627 ماموریت در خصوص فوریت های پزشکی و درمانی را در این مدت به انجام رسانده اند.

وی افزود: امیدواریم با همراهی بیشتر مردم و احتیاط رانندگان، سوانح رانندگی، تعداد تلفات و مصدومان تصادفات روز به روز کاهش یابد.

آذربایجان غربی مقصد سفر بسیاری از هموطنان در ایام عید نوروز است و با افزایش سفرها همواره روند سوانح رانندگی نیز افزایش می یابد.

در نوروز امسال 67 پایگاه اورژانس در جاده ها و شهرهای آذربایجان غربی مستقر شده اند که از این تعداد 39 پایگاه در جاده ها و 28 پایگاه نیز در داخل شهرهای استان فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار