پیگیری رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران استان

مشاور امور ایثارگران استانداری اردبیل گفت: رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران این استان با جدیت پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۶۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 17 January 2016
رحیم صدقیانی روز یکشنبه در نشستی با فرماندار بیله سوار مغان ، مشکلات مربوط به بیمه تکمیلی ، هزینه های درمانی خانواده های ایثارگران ، مناسب سازی معابر و مساجد برای تردد جانبازان و مساله اشتغال فرزندان خانواده های ایثارگران را از جمله موضوعات مورد تاکید در استان ذکر کرد.
او گفت: برای اولین بار در اردبیل 15 دقیقه از وقت جلسات شورای اداری استان برای افزودن به معنویت جلسات و طرح مشکل خانواده های شاهد و ایثارگر به صحبت یکی از فرزندان شاهد و ایثارگر اختصاص می یابد.
وی همچنین با اشاره به اینکه ما امروز هر چه داریم از وجود مبارک ایثارگران و خانواده معظم شهداست افزود: در سایه وجود روحیه ایثارگری و شهادت طلبی است که دنیا امروز می داند نمی توان با نظام جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد.
وی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را در قدردانی از شهدا مهم و آن را مایه دلگرمی و روحیه بخشی در مدیران در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری دانست.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، فرماندار بیله سوار مغان نیز در این جلسه به نقش پر رنگ شهدا و خانواده ایثارگران اشاره کرد و گفت: عزت و اقتدار ایران زمین محصول ایثار و شهادت ایثارگران است ، لذا هر کاری که از دست هر یک از ما به عنوان مسوول بر می آید باید در تکریم این عزیزان و یادگارانشان انجام دهیم.
آرام حلیم افزود: توجه دولت تدبیر و امید به جامعه ایثارگران بیانگر این حقیقت است که انقلاب اسلامی ریشه در ایثارگری دارد.
وی همچنین با تاکید بر لزوم تکریم واقعی خانواده ایثارگران گفت: مطالبات ایثارگران بحق است و همه وظیفه دارند به خواسته های آنها پاسخ دهند.
فرماندار بیله سوار اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در عزت بخشی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران پیشقدم هستند و مردم و مسوولان به خاطر دارند که نهال انقلاب بر دو ستون مردم و رهبری استوار بوده و پیشرفت ها و عزت ایران در عرصه های مختلف مرهون خون شهدا و ایثارگران و رهبری امام خمینی (ره) و جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری است.
وی گفت: تقدیم شهدایی در پاسداری از میهن اسلامی در شهریور ماه 1320 از بیله سوار مرزداران غیور و وفادار ساخته تا جایی که این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس مقام اول در زمینه پشتیبانی جبهه و مقام دوم در اعزام نیرو به جبهه در استان آذربایجان شرقی را داشت.
وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: شورای مشورتی ایثارگران به عنوان حلقه اتصال جامعه ایثارگری با مردم و مسوولان نقش مهمی در تعمیق فرهنگ شهادت در جامعه دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار