رئیس اداره حمل و نقل‌ و پایانه‌های ساری

افزایش تردد در محورهای برون شهری مرکز مازندران

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های ساری گفت: در راستای طرح ارتقای ایمنی موتور سواران و ارتقای ایمنی تردد ادوات کشاورزی , توزیع کلاه ایمنی رایگان و شبرنگ آشکار ساز در محورهای برون شهری حوزه نمایندگی ساری صورت گرفت.
کد خبر: ۱۶۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 17 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، سید ابوالحسن موسویان اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی موتورسواران و کاهش تصادفات در روستاهای حاشیه محورهای حادثه خیز در 9 ماهه امسال، 800 کلاه ایمنی رایگان همراه با توزیع شبرنگ آشکار ساز و مثلث خطر جهت نصب بر بدنه ادوات کشاورزی در 17 روستای نمایندگی ساری انجام گرفت.

وی افزود: با توجه به سهم 23 درصدی تلفات موتورسواران د ر محورهای برون شهری، اقدامات فرهنگی و آموزشی در راستای طرح ارتقای ایمنی موتور سواران در روستای معرفی شده با همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها صورت گرفت.

موسویان گفت: در طرح مذکور آموزش به خانواده‌ها در حوزه خـطرات رانندگی غیر ایمن با موتور سیکلت  و نمایش طنز آموزشی و  سرگرمی و توزیع ادوات ایمنی موتور نظیر کلاه ایمنی و شبرنگ آشکار ساز جهت نصب بر بدنه موتور و کتابچه اصول ایمنی عبور و مرور صورت گرفته است.

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های ساری ادامه داد: همزمان طرح ارتقای ایمنی  تردد ادوات کشاورزی در محورهای برون شهری به اجرا در آمد. در این طرح نیز آموزش مقررات و نکات ایمنی مربوط به تردد ادوات کشاورزی همراه با توزیع شبرنگ آشکار ساز و مثلث خطر جهت نصب بر بدنه ادوات کشاورزی و کتابچه اصول ایمنی عبور و مرور صورت گرفت.

موسویان اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح های آموزش ایمنی بتوانیم در آینده شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در این بخش باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار