احمدی‌نژاد نفوذی است ولی نمی‌دانم نفوذی کجا!

کد خبر: ۱۶۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۷ 10 January 2016
به گزارش «تابناک یزد»، احمد کریمی اصفهانی از بازاریان قدیمی و اصولگرایان سنتی است که دبیرکلی جامعه اصناف و بازار را برعهده دارد و تنها برای حمله به احمدی‌نژاد در رسانه‌ها حاضر می‌شود در گفت و گو با خبرآنلاین مدعی شده که: معتقد نیستم که مشایی مرشد احمدی‌نژاد است بلکه برعکس. احمدی‌نژاد مرشد مشایی است و خوب توانسته همه را به بازی بگیرد.

زمانی که مقام معظم رهبری اشاره می کنند که مشایی نباشد، به مشایی نگفتند که نباش، بلکه به احمدی نژاد گفتند. مقام معظم رهبری ابتدا تذکر می‌دهند، بعد مطلب را بیان می‌کنند و در نهایت تذکر کتبی می‌دهند.

هیچ رییس جمهوري در کشور ما اخطار کتبی از رهبري نگرفته اما در مورد مشایی چندین بار آقا تذکر دادند اما چه شد که منجر به اخطار کتبی شد؟احمدی‌نژاد کارهای متعددی کرد و خودش مرشد اصلی است.
کسی که در سازمان ملل آن نمایش را بازي کرد و گفت امام زمان را می‌بیند یعنی کسی که فرسخ ها از مقام معظم رهبری جلو تر است و توانسته با امام زمان خلوت کند! او صندلی می‌گذارد و در راه و بی‌راه و یا و در جنگل نگه‌ می‌دارد و مدعي مي شود با امام زمان در ارتباط است! او از این صحبت می‌کند که همه کارها توسط امام زمان نظارت می‌شود.

او تمام اعتقادات مردم را به بازی گرفت. شاید بتوان این احتمال را داد که احمدی‌نژاد یک مامور باشد. حرف سنگینی است اما این را پنج شش سال پیش هم مطرح کردم. نمی‌دانم مامور کجا اما می‌دانم مامور است. نوع حرکت ایشان موجب شده که حس ششم بگوید خبری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار