آیت الله علم الهدی :

پرتاب چند سنگ به شیشه سفارت بدتر بود یا تجاوز به دو نوجوان معصوم؟

امام جمعه مشهد گفت: چرا این بازی امروز عربستان را سیاستمداران ما در مقابل این دولت ناپاک نجس العین متجاوز سعودی آن روز تجاوز به دو بچه معصوم در یک گیت امنیتی دولتی راه نیانداختند که آنان بیایند با دوتا سنگ به شیشه سفارت زدن، این سروصدا را در دنیا برای ما راه بیندازند، همه محکوم کنند و قطع رابطه کنند؟ چرا آنجا این‌جور برخورد نشد؟
کد خبر: ۱۶۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 08 January 2016
به گزارش تابناک رضوی،  آبت الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، 18 دی‌ماه در حرم امام رضا(ع) گفت: واقعاً چهارتا سنگ به شیشه سفارت زدن بدتر است یا دوتا بچه معصوم را دز جلوی چشم پدر و مادرشان در یک گیت امنیتی که مربوط به خود دولت است و خود دولت آن گیت را مدیریت می‌کند، آن‌هم مأمور امنیتی در مقابل چشم پدر و مادر را دوتا بچه را جدا کنند و به آنان تجاوز کنند در گیت امنیتی دولتی، این بدتر است یا آن بدتر است؟
وی با گرامیداشت سالروز آغاز حرکت انقلابی در اوج نهضت امام و اتصال نهضت به انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 56 هست،اظهار تاسف کرد : فقط ما به یک قطع عمره اکتفا کنیم؟ چرا این بازی را امروز سیاستمداران ما در مقابل این دولت ناپاک نجس العین متجاوز سعودی راه نیانداختند که آنان بیایند با دوتا سنگ به شیشه سفارت زدن، این سروصدا را در دنیا برای ما راه بیندازند، همه محکوم کنند و قطع رابطه کنند؟ چرا آنجا این‌جور برخورد نشد؟
امام جمعه مشهد  خطاب به امت نمازگذار تاکید کرد: وقتی بنا شد این خشم قهرمانانه نیروهای انقلابی ما در این موضع‌گیری‌ها به‌وسیله مجلس، دولت ما و سیاستمداران ما پاسخگویی نمی‌شود، جواب داده نمی‌شود، خب طبیعی است که تراکم انفجارها در برابر این خشم انقلابی که در یک بازه زمانی کمتر از 8 ماه، سه تجاوز و سه اهانت، تجاوز و هانت به جوانان معصوم این ملت، کشتار 700 نفری شهدای منا برای این ملت، تجاوز دوم و آخرینش هم گردن زدن یک عالم روحانی شیعه به جرم حرف زدن.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد : موضع‌گیری‌ها اگر متناسب با این خشم مرم نباشد و متناسب با ماهیت انقلابی این ملت نباشد، خشم مردم طبیعی است؛ البته مردم ما باید بصیرت داشته باشند، نیروهای ما باید بصیرت داشته باشند که با حفظ تمام موقعیت نظام، خشم انقلابی خودشان را نشان دهند و موضع‌گیری‌های انقلابی را صورت دهند.
به گفته آیت الله علم الهدی، این ملت، این بسیجی و این حزب‌اللهی رهبر دارد، رهبر این ملت و رهبر این بسیجی و حزب‌اللهی اعلام کرد «من یک انقلابی‌ام، من یک دیپلمات نیست»، پس نمی‌شود مسائل را فقط در حوزه دیپلماسی حل‌وفصل کرد، وقتی رهبر می‌گوید من یک دیپلمات نیستم و یک انقلابی‌ام، دولت و مجلس هم باید انقلابی باشد، سیاستمداران ما هم باید سیاستمداران انقلابی باشند، در یک حوزه انقلاب با ضوابط انقلابی پاسخگو باشند.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
والا باید از تو بپرسیم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار