به گزارش تابناک مازندران، دهقانی در نخستین گردهمایی شورای راهبردی سازمان دانشآموزی مازندران که در بادله ساری برگزار شد، گفت: استان مازندراندر سازمان دانشآموزی دارای مربیان توانمندی است و این استان یکی از استانهای نمونه است.
وی افزود: ما در تشکیلات دنبال هیچ حزبی نیست و این اقدامات برای شخصی نیست و فلسفه کارگروه با هدف با هم بودن است و همه باید در کنار سازمان دانش آموزی مازندران قرار بگیرند و این سازمان را به بهترین شکل تشکیل دهند.
معاون سازمان دانشآموزی کشور اقدامات اخیر رادر تشکیل شورای راهبردی سازمان دانشآموزی را نو و بی بدیل دانست و تصریح کرد: باید شورای راهبردی سازمان دانشآموزی کشور که از مازندران کلید خورد در سراسر کشور گسترش یابد.
وی افزود: تبدیل پایگاه ها و اردوها به مراکز فعال آموزشی از اقدامات بسیار نیک است و نباید فضاهایی که در استان در اختیار آموزش و پرورش است بلا استفاده بماند.
دهقان با اشاره به فلسفه وجودی سازمان دانشآموزی، اظهار کرد: حیات طیبهای یعنی رشد همه جانبه دانشآموزان و دانشی که دانش آموز باید فرا گیرد خلایی بود که از سال 1364 احساس شد.
وی افزود: سازمان دانش آموزی محصول یک تفکر سیاسی یک دولت نیست بلکه این تشکل خلایی بود که در آن دوره یعنی سال 1376 به ضرورت وجود این سازمان تاکید شد.
معاون سازمان دانشآموزی کشور با بیان اینکه تربیت رسمی که بر اساس شاخص کمی است قادر به تربیت دانشاموزان نیستتا بتوانداز دانشآموزان انسانها را متعهد بسازد.
وی با بیان اینکه بسیاری از این ناهنجاری ها محصول تربیت بد اجتماعی و آموزش و پرورش است، افزود: راه زندگی، تعامل دیگزان، موثر بودن،پایبندی به مبانی دینی، مشارکت جو در مسائل کشوری و در نهایت در تربیت اجتماعی
وی افزود: فصل جدیدی در سازمان دانشآموزی رقم خورده و ما تکمیل کننده پازل معاونت پرورشی هستیم و رسالت امروز آموزش و پرورش این است دانشآموزان را منتقد زاینده، مخترع، مبتکر، پژوهشگر و محقق بار بیاریم.
معاونسازمان دانشآموزی کشور با تاکید بر اینکه امروز همه به سازمان دانشآموزی اعتقاد دارند، گفت: امروز رییس جمهور خواستار تقویت سازمان دانشآموزی است.
وی با اشاره به 5 راهبرد سازمان دانشآموزی گفت: راهبرد اول توسعه سازمان است و وجود این سازمان به دو عنصر اعضا و مربیان بستگیدارد و در غیر اینصورت وجود سازمان مفهوم ندارد.
دهقان با بیان اینکه در حال حاضر سازمان دانشآموزی دارای 600 هزارعضو رسمی و یک میلیون عضو برنامه ای دارد،اظهار کرد: باید بیش از 50 درصد از دانش آموزان را تا سال 1404به عضویت سازمان دانشآموزی درآوریم.
وی افزود: داشتن برنامه، زیرساخت، اعتبار و نیروی انسانی کارآمد چهار عنصر اصلی توسعه سازمان دانشآموزی است و آنها باید 540 ساعت در سه لایه مقدماتی، تکمیلی و تخصصی آموزش ببینند.
معاون سازمان دانشآموزی کشور افزود: راهبرد دیگر توسعه تعاملات بینالمللی است و امسال میخواهیم اولین بار اردوی بینالمللی دانشآموزی را در کشورهای مسلمان را توسعه دهیم.
وی با بیان اینکه باید امیدمان را از اعتبارات دولتی بکاهیم، افزود: تربیت یاور مربی سبب می شود دانش آموزان به صورت مشارکتی مسائل را فرا میگیرند.
معاونسازمان دانشآموزی کشور گفت: ظرفیتی در سازمان دانشآموزی تعریف شده که این قابلیت در هیچ جایی تعریف نشده است.
معاون سازمان دانشآموزی کشور گفت: اردوی بینالمللی کشورهای مسلمان در ایران تشکیل میشود.
دهقانی در نخستین گردهمایی شورای راهبردی سازمان دانشآموزی مازندران که در بادله ساری برگزار شد، گفت: استان مازندراندر سازمان دانشآموزی دارای مربیان توانمندی است و این استان یکی از استانهای نمونه است.
وی افزود: ما در تشکیلات دنبال هیچ حزبی نیست و این اقدامات برای شخصی نیست و فلسفه کارگروه با هدف با هم بودن است و همه باید در کنار سازمان دانش آموزی مازندران قرار بگیرند و این سازمان را به بهترین شکل تشکیل دهند.
معاون سازمان دانشآموزی کشور اقدامات اخیر رادر تشکیل شورای راهبردی سازمان دانشآموزی را نو و بی بدیل دانست و تصریح کرد: باید شورای راهبردی سازمان دانشآموزی کشور که از مازندران کلید خورد در سراسر کشور گسترش یابد.
وی افزود: تبدیل پایگاه ها و اردوها به مراکز فعال آموزشی از اقدامات بسیار نیک است و نباید فضاهایی که در استان در اختیار آموزش و پرورش است بلا استفاده بماند.
دهقان با اشاره به فلسفه وجودی سازمان دانشآموزی، اظهار کرد: حیات طیبهای یعنی رشد همه جانبه دانشآموزان و دانشی که دانش آموز باید فرا گیرد خلایی بود که از سال 1364 احساس شد.
وی افزود: سازمان دانش آموزی محصول یک تفکر سیاسی یک دولت نیست بلکه این تشکل خلایی بود که در آن دوره یعنی سال 1376 به ضرورت وجود این سازمان تاکید شد.
معاون سازمان دانشآموزی کشور با بیان اینکه تربیت رسمی که بر اساس شاخص کمی است قادر به تربیت دانشاموزان نیستتا بتوانداز دانشآموزان انسانها را متعهد بسازد.
وی با بیان اینکه بسیاری از این ناهنجاری ها محصول تربیت بد اجتماعی و آموزش و پرورش است، افزود: راه زندگی، تعامل دیگزان، موثر بودن،پایبندی به مبانی دینی، مشارکت جو در مسائل کشوری و در نهایت در تربیت اجتماعی
وی افزود: فصل جدیدی در سازمان دانشآموزی رقم خورده و ما تکمیل کننده پازل معاونت پرورشی هستیم و رسالت امروز آموزش و پرورش این است دانشآموزان را منتقد زاینده، مخترع، مبتکر، پژوهشگر و محقق بار بیاریم.
معاونسازمان دانشآموزی کشور با تاکید بر اینکه امروز همه به سازمان دانشآموزی اعتقاد دارند، گفت: امروز رییس جمهور خواستار تقویت سازمان دانشآموزی است.
وی با اشاره به 5 راهبرد سازمان دانشآموزی گفت: راهبرد اول توسعه سازمان است و وجود این سازمان به دو عنصر اعضا و مربیان بستگیدارد و در غیر اینصورت وجود سازمان مفهوم ندارد.
دهقان با بیان اینکه در حال حاضر سازمان دانشآموزی دارای 600 هزارعضو رسمی و یک میلیون عضو برنامه ای دارد،اظهار کرد: باید بیش از 50 درصد از دانش آموزان را تا سال 1404به عضویت سازمان دانشآموزی درآوریم.
وی افزود: داشتن برنامه، زیرساخت، اعتبار و نیروی انسانی کارآمد چهار عنصر اصلی توسعه سازمان دانشآموزی است و آنها باید 540 ساعت در سه لایه مقدماتی، تکمیلی و تخصصی آموزش ببینند.
معاون سازمان دانشآموزی کشور افزود: راهبرد دیگر توسعه تعاملات بینالمللی است و امسال میخواهیم اولین بار اردوی بینالمللی دانشآموزی را در کشورهای مسلمان را توسعه دهیم.
وی با بیان اینکه باید امیدمان را از اعتبارات دولتی بکاهیم، افزود: تربیت یاور مربی سبب می شود دانش آموزان به صورت مشارکتی مسائل را فرا میگیرند.
معاون سازمان دانشآموزی کشور گفت: ظرفیتی در سازمان دانشآموزی تعریف شده که این قابلیت در هیچ جایی تعریف نشده است.