رئیس انجمن نخبگان دانشگاه آزاد بیرجند خبر داد:

برگزاری بزرگترین دومینوی کشوری با حضور 260 نفر در خراسان جنوبی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن نخبگان دانشگاه آزاد بیرجند گفت: بزرگترین دومینوی کشوری با حضور 260 شرکت‎کننده از استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی و رضوی، کرمان در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی در این دانشگاه آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 16 December 2015


‎حمید بهلولی در گفت‌و‎گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، اظهار کرد: 55 تیم در چیدمان این ماراتن علمی فرهنگی شرکت دارند.

وی ادامه داد: در بخش دانش‌آموزی 24 تیم، بخش دانشجویی 20 تیم و در بخش خانوادگی نیز 11 تیم به رقابت می‌پردازند که 90 درصد شرکت‎کنندگان از خراسان جنوبی هستند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن نخبگان دانشگاه آزاد بیرجند، تصریح کرد: داوری طرح‌های دومینو را شش نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد و دو نفر از اعضای انجمن دومینوی خراسان جنوبی بر عهده دارند.

بهلولی تاکید کرد: برای چینش هر دومینو پنج هزار قطعه در اختیار تیم‌های حاضر گذاشته شده است و شرکت‎کنندگان در انتخاب طرح‎های مختلف آزاد هستند.

وی با اشاره به اهدا جوایز ارزنده مسابقات دومینوی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: به تیم‌های برتر بخش دانشجویی از 400 هزار تا یک میلیون تومان، تیم‌های بخش دانش‌آموزی از 200 تا 500 هزار تومان و به تیم‌های بخش خانوادگی از 200 تا 400 هزار تومان وجه نقد اهدا می‌شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن نخبگان دانشگاه آزاد بیرجند، خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به همت حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد بیرجند، باشگاه پژوهشگران جوان، انجمن علمی مهندسی مکانیک و با پشتیبانی بانک شهر، موسسه خوارزمی و موسسه ماهور از 24 تا 27 آذرماه جاری برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار