انتقاد از عملکرد بیمه محصولات کشاورزی

فرماندار مشگین شهر گفت: عملکرد نامناسب صندوق بیمه محصولات کشاورزی موجب بی اعتمادی کشاورزان وباغداران به صنعت بیمه شده است.
کد خبر: ۱۴۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹ 13 December 2015
ابراهیم امامی روز یکشنبه در جلسه کار گروه توسعه کشاورزی این شهرستان افزود: هم اکنون بیش از 420نفر از بیمه گذاران به حق وحقوق قانونی خود نرسیده اند.
وی پرداخت نشدن به موقع حق بیمه کشاورزان وباغداران واستفاده از ارزیابان غیر بومی را موجب کاهش چشمگیر سطح پوشش بیمه در این شهرستان دانست.
امامی بیان کرد: امسال سطح پوشش بیمه زراعت نسبت به مدت مشابه افزون بر 20درصد کاهش نشان می دهد.
وی با بیان اینکه امسال برای ادامه اجرای طرح پایلوت کشاورزی در این شهرستان 60 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته ، گفت: جوهره شعار اقتصاد مقاومتی توجه به بخش کشاورزی می باشد وباید فعالان این بخش مورد حمایت جدی قرار گیرند.
وی تغییر الگوی کشت و استفاده از شیوه های نوین کشاورزی را خاطر نشان کرد و از توسعه کشت زعفران وباغ پسته در این شهرستان خبر داد.
امامی در ادامه با بیان اهمیت حفظ وحراست از عرصه های طبیعی جلوگیری از تصرفهای غیر قانونی را ضروری دانسته از برخورد جدی مقامات قضائی با متخلفان خبر داد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ستار جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
راست گفتن اقای فرماندار محصولات مارو که سرما زد زمینامونو هم اشتباها باغ کردیم .خودمان هم ماندیم میان قرض وغوله صندوق بیمه هم که به خیالش نیست
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار